7
در پی جلوگیری از افزایش قیمت گوشت؛

آلایش گوشت قرمز در تبریز قیمت گذاری شد

  • کد خبر : 2274
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
آلایش گوشت قرمز در تبریز قیمت گذاری شد
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: برای اولین بار در استان قیمت آلایش گوشت گوساله و گوسفند نیز توسط کمیته قیمت گذاری، اعلام شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، کریم قدرتی افزود: در جلسه کمیته قیمت گذاری گوشت که با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه دامداران استان و همچنین اتحادیه قصابان در محل سازمان کشتارگاه برگزار شد قیمت گوشت گوساله و گوسفند و همچنین آلایش گوشت گوساله و گوسفندی مشخص شد.

وی تشریح کرد: برای مدیریت قیمت گوشت و جلوگیری از افزایش آن باید با هماهنگی ارگان‌های ذیربط نسبت به قیمت گذاری آلایش گوشت گوساله و گوسفند اقدام می‌شد که خوشبختانه با موافقت تمامی اعضا این موضوع محقق شد.

وی اظهارکرد: عدم قیمت گذاری به آلایش گوشت منجر به هرج و مرج در بازار شده بود که این آشفتگی بر قیمت گوشت نیز تاثیرگذار بود.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز با تمجید از همکاری تمامی ارگانهای ذیربط در کنترل و پایین آوردن قیمت گوشت، گفت: با درک وضعیت معیشت قشر آسیب پذیر و مبارزه با تورم های سرسام آور همه دستگاه‌ها دست به دست هم دادند تا گوشت در سال جاری نه تنها افزایش قیمتی نداشته باشد، بلکه روز به روز شاهد افول و پایین آمدن قیمت گوشت قرمز در استان باشیم.

در جلسه کمیته قیمت گذاری که در محل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز برگزار شد قیمت گوساله نرهفتصدو پنجاه هزار ریال( ۷۵ هزار تومان) و قیمت گوسفند نر ۸۸۰ هزار ریال( ۸۸ هزار تومان)مصوب شد که تمامی قصابی‌ها و محل‌های عرضه گوشت ملزم به رعایت آن است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.