21
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز:

وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار

  • کد خبر : 2545
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: در پی افزایش آمار اموات کرونایی و عدم رعایت هشدارهای بهداشت و سلامت توسط گروهی از شهروندان، وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از فارس، فرخ جلالی با گلایه از برخی شهروندان نسبت به عدم رعایت اصول بهداشت و سلامت در وادی رحمت تبریز اظهار داشت: با وجود هشدارهای مکرر و توصیه اکید برای حضور حداقلی مردم در مراسمات تشییع و تدفین، برخی از شهروندان با عدم رعایت موارد بهداشتی، سلامت دیگران را هم به خطر می اندازند.

وی با تاکید بر عدم لزوم مراجعه به ساختمان های اداری سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برای امورات متفرقه گفت: وادی رحمت به دلیل تدفین متوفیان کرونا و نیز ازدحام ناشی از حضور شهروندان در مراسمات تشییع و تدفین حتی برای اموات غیرکرونایی، به منطقه پرخطر و مستعد شیوع کرونا تبدیل شده است.

جلالی با اشاره به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی در آرامستان های سطح شهر، از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری نمایند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با بیان اینکه به دلیل رعایت حال خانواده های معزا، اقدامات ما به هشدارهای لسانی و توصیه و بنر محدود شده است گفت: درپی شیوع مجدد ویروس کویید۱۹ و افزایش متوفیان کرونایی، محدودیت‌های حضور در وادی رحمت تبریز دوباره برقرار شده اما برخی از شهروندان به این موارد توجهی ندارند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اظهار داشت: باتوجه به تاکید نهادهای ذیربط بر ممنوعیت تجمعات، برگزاری هرگونه مراسمات ترحیم و یادمان در سطح آرامستان های تبریز ممنوع بوده و حضور در آیین تشییع و تدفین اموات نیز فقط برای جمع محدودی از بستگان درجه یک امکانپذیر خواهد بود.

فرخ جلالی شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: عوامل حراست و ماموران پلیس از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رعایت نکرده و جان دیگر شهروندان را به خطر اندازند، ممانعت خواهند کرد.

.

.

وی با تاکید بر حفظ سلامت پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نیز گفت: علاوه بر تامین لوازم حفاظتی، آزمایشات دوره ای تست کرونا برای تمام پرسنل انجام می گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.