6
یادداشت/

گذر از شرایط دشوار با وعده درمانی؟!

  • کد خبر : 2780
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
گذر از شرایط دشوار با وعده درمانی؟!
گذر از شرایط سخت کنونی، نیازمند هماهنگ بودن برنامه‌های اقتصادی کابینه است که جناب رئیس جمهور به هر دلیل از انجام آن ناتوان مانده است.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: رئیس جمهور گفته؛ دولت با نگرشی واقع‌بینانه به شرایط سخت کنونی و با اتکا به توانمندی‌های داخلی، برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کند. به باور ایشان برغم موانع و مشکلات پیچیده و خاص اقتصادی، کشور توانایی گذر از این شرایط دشوار را دارد.

اما همزمان با وعده‌های رئیس جمهور در هیات دولت، بازار اقتصاد اوضاعش متفاوت‌تر شده است. دلار در آخرین روزهای تیرماه روی ۲۶ هزار تومان را هم زیارت کرد تا گذر از اوضاع کنونی برای دولت سخت‌تر شود.

با این حال روحانی از روزهای خوش می‌گوید تا بلکه با وعده درمانی امید به کشور تزریق شود. چیزی که پیش از او همتی رئیس بانک مرکزی خواست ولی موفق نشد و دلار برخلاف وعده‌اش کاهش نیافت که هیچ بلکه، از ۱۵ به ۲۶ هزار تومان افزایش یافت!

گذر از شرایط سخت کنونی، نیازمند هماهنگ بودن برنامه‌های اقتصادی کابینه است که جناب رئیس جمهور به هر دلیل از انجام آن ناتوان مانده و فعلا به جای ارائه برنامه کارساز از کرونا گرفته تا اقتصاد، وعده درمانی می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.