23
تکذیبیه باشگاه مس سونگون در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی؛

بودجه اعلامی در خبرگزاری‌ها بیشتر به یک شوخی رسانه‌ای شبیه است!

  • کد خبر : 2951
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
بودجه اعلامی در خبرگزاری‌ها بیشتر به یک شوخی رسانه‌ای شبیه است!
بودجه مالی باشگاه مس سونگون ورزقان از طریق درخواست و دفاع توسط هیات مدیره باشگاه و با توجیهات اقتصادی در سال مالی به شرکت ملی مس ایران پیشنهاد و حدودا در پایان مرداد ماه به تصویب شرکت مس می‌رسد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، بدنبال اخبار منتشره در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ورزشی در خصوص بودجه تیم مس سونگون ورزقان، روابط‌عمومی باشگاه مس سونگون تکذیبیه‌ای به شرح زیر منتشر نمود:

باشگاه مس سونگون به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فرهنگی ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف گسترش فرهنگ و ورزش در منطقه ورزقان و استان آذربایجان‌شرقی و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنعت وزین مس در منطقه از سال ۱۳۸۹ آغاز به کار نموده و از بدو حضور خود در ورزش قهرمانی کشور در قامت مجموعه‌ای مدیریت محور و حرفه‌ای در حوزه‌های ورزشی بویژه ورزش قهرمانی فوتسال حضور یافته است.

بودجه مالی باشگاه مس سونگون ورزقان از طریق درخواست و دفاع توسط هیات مدیره باشگاه و با توجیهات اقتصادی در سال مالی به شرکت ملی مس ایران پیشنهاد و حدودا در پایان مرداد ماه به تصویب شرکت مس می‌رسد.

طبق معمول بودجه باشگاه مشتمل بر تمامی حوزه‌های عملکردی در رشته‌های مختلف از جمله فوتسال است و همواره نسبت به سال گذشته رشدی منطقی و ناچیز و حتی پایین‌تر از تورم رسمی اعلام‌شده در کشور دارد.

باشگاه مس سونگون، مدیریت بر منابع محدود از جمله منابع مالی را به عنوان تنها راه اصولی و منطقی در مسیر نیل به اهداف باشگاه می‌داند و تا کنون به اکثر اهداف خود از جمله قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۸ اندونزی، نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۹ تایلند، سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتسال کشور، نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور و دو مقام سومی لیگ برتر فوتسال در سال‌های حضور خود در این رشته رسیده است.

بدیهی است این عناوین در سایه حمایت های شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیریت علمی باشگاه مس سونگون محقق شده است و در ادامه مسیر نیز با اتکال به توانمدنی های مجموعه خود به اهدافمان که همانا دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال و بازپس گرفتن جام باشگاه های آسیا در مسابقات ۲۰۲۰ امارات است، خواهیم رسید و در سایه مدیریت رویایی باشگاه، تنها چیزی که نیاز آن برای مجموعه توجیه ندارد بودجه‌ رویایی است.

مبلغ منعکس شده در این خبر و حاشیه‌سازی‌های انجام شده در آن را بیشتر به یک شوخی رسانه‌ای تشبیه و تکذیب می‌نماییم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.