8

طرح جامع پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی رونمایی شد

  • کد خبر : 3112
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
طرح جامع پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی رونمایی شد

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با تأکید بر جدیت دستگاه‌های اجرایی در اجرای مولفه‌های پدافند غیرعامل، گفت: هماهنگی دستگاه‌ها در این زمینه نیازمند یک طرح جامع بود که خوشبختانه این امر محقق شد و امروز شاهد رونمایی از این طرح در استان هستیم. علیار […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با تأکید بر جدیت دستگاه‌های اجرایی در اجرای مولفه‌های پدافند غیرعامل، گفت: هماهنگی دستگاه‌ها در این زمینه نیازمند یک طرح جامع بود که خوشبختانه این امر محقق شد و امروز شاهد رونمایی از این طرح در استان هستیم.

علیار راستگو افزود: این طرح، نقشه راه استان در حوزه پدافند غیرعامل است و با توجه به روند رو به رشد تحولات جهانی، به‌روزرسانی این سند جامع در سال‌های آینده ضروری است.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل استان انجام شده و در بحث تهدیدهای اصلی، سه قرارگاه زیستی، سایبری و شیمیایی در استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: قرارداد مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل استان در سال ۹۲ منعقد شد و پس از چند مرحله اصلاح و بازنگری، امروز رونمایی می‌شود.

محمدباقر آقایی افزود: کلیات این طرح در اواخر سال ۹۸ به تائید اداره کل پدافند غیرعامل استانداری رسید و به عنوان دومین طرح جامع پدافند غیرعامل در کشور به تصویب رسید.

در ادامه آخرین وضعیت احداث بیمارستان هزار تخت‌خوابی تبریز توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تشریح شد.

محمدحسین صومی با اشاره به مشخصات این طرح، گفت: این بیمارستان، اولین بیمارستان هزار تخت‌خوابی کشور است که با استانداردهای جهانی ساخته می‌شود.

وی، پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۲۴ درصد اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم ساختمان اورژانس و فاز اول بیمارستان تا سال آینده و کل پروژه تا سال ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری شود.

صومی، ساخت این بیمارستان را از نظر پدافند غیرعامل بسیار مهم و ضروری توصیف کرد و گفت: این پروژه به همراه پروژه‌های در دست اجرای بخش بهداشت و درمان، نیاز استان به تخت‌های بیمارستانی را تا ۲۰ سال آینده تأمین می‌کند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات و موانع پیش روی این پروژه از جمله وجود معارض در زمین‌های بیمارستان، جاده‌های دسترسی و زیرساخت‌های ضروری، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای حل این مشکلات شد.


http://tabrizeman.ir/?p=112007

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.