7

مسئولان شهرداری باید پاسخگوی مردم باشند/ قبل از ایجاد باغ پرندگان باید اقدامات کارشناسی انجام می‌گرفت

  • کد خبر : 3091
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
مسئولان شهرداری باید پاسخگوی مردم باشند/ قبل از ایجاد باغ پرندگان باید اقدامات کارشناسی انجام می‌گرفت

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، غلامحسین مسعودی ریحان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در رابطه با باغ پرندگان ایجاد شده در عینالی تبریز، بایستی از نظرات کارشناسی متخصصین امر، پرنده‌شناسان و دامپزشکان استفاده می‌شد چرا که بهره‌گیری از نظرات این طیف، از بروز مشکلات فعلی جلوگیری می‌کرد. وی افزود: البته در این پروژه، نظر […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، غلامحسین مسعودی ریحان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در رابطه با باغ پرندگان ایجاد شده در عینالی تبریز، بایستی از نظرات کارشناسی متخصصین امر، پرنده‌شناسان و دامپزشکان استفاده می‌شد چرا که بهره‌گیری از نظرات این طیف، از بروز مشکلات فعلی جلوگیری می‌کرد.

وی افزود: البته در این پروژه، نظر طرفداران محیط‌زیست و مدافعان حقوق حیوانات نیز باید مدنظر قرار بگیرد و اینطور نباشد که با برخی اقدامات نمایشی، به فعالان این حوزه، دهن‌کجی شود.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز ادامه داد: اینکه به خاطر منافع یک عده افراد سودجو، از حیوانات زبان بسته سوء‌استفاده شود و یک عده از مسئولان نیز تبلیغات کنند کار شگرفی کرده و خدمت بزرگی برای شهر انجام داده‌اند، قابل قبول نیست.

وی با با تاکید بر ایتکه اینکار به نوعی رسمیت بخشیدن به عمل ناپسند حیوان‌آزاری و سلب آزادی پرندگان است، اظهار داشت: اصرار بر این کار، صحت و درستی این عمل غیرانسانی را به بخش کثیری از جوانان و کودکان تلقین می‌کند. در صورتی که خداوند رحمان و رحیم حیوانات را آزاد خلق کرده و استفاده از آزادی در طبیعت بیکران الهی را برای او به ودیعه گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق نشان داد آگاهی و علم مردم و تشکل‌های زیست‌محیطی در مورد حقوق حیوانات و حفاظت از محیط‌زیست، بیشتر از مسئولان ذیربط است، گفت: برخی از مدیران فقط دنبال پز دادن با عناوینی چون توسعه پایدار و… هستند، در حالی است که توسعه پایدار واقعی و دفاع از حقوق محیط‌زیستی بدون استفاده از ظرفیت‌های علمی تشکل‌های مردمی و تخصصی ممکن نیست!

مسعودی ریحان در خاتمه سخنانش با بیان اینکه قبل از احداث مکان‌هایی همچون باغ پرندگان، باید از متخصصان امر مشاوره گرفته می‌شد و از مردم هم نظرخواهی به عمل می‌آمد، افزود: حالا که چنین مرکزی ایجاد شده باید مسئولان ‌ذیربط، جوابگوی سئوالات و نظرات مردم باشند و در تخصصی کردن و ایجاد شرایط با کیفیت و همطراز با استانداردهای جهانی تلاش مضاعف داشته باشند.


http://tabrizeman.ir/?p=111910

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.