7

ناوگان اتوبوسرانی تبریز آماده ارایه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان است

  • کد خبر : 3077
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
ناوگان اتوبوسرانی تبریز آماده ارایه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان است

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، ایمان غنی زاده، افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و آغاز زودهنگام مدارس، این شرکت با تشکیل کارگروه ستاد بازگشایی مدارس، با برنامه ریزی های انجام شده و تعیین ماموریت های حوزه های مختلف، از توان حداکثری خود برای ارایه خدمات به این افراد استفاده […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، ایمان غنی زاده، افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و آغاز زودهنگام مدارس، این شرکت با تشکیل کارگروه ستاد بازگشایی مدارس، با برنامه ریزی های انجام شده و تعیین ماموریت های حوزه های مختلف، از توان حداکثری خود برای ارایه خدمات به این افراد استفاده می کند.

وی اظهار داشت: معاونت های مختلف شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه بطور مستمر با تشکیل جلسات تخصصی نسبت به رصد وضعیت خدمات رسانی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا به منظور صیانت از سلامتی شهروندان اقدام می کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: رسیدگی به نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس ها، سایه بان‌ها و رفع نواقص فنی از جمله اقدامات لازم اتوبوسرانی در این راستا است.

غنی زاده، با اشاره به افزایش تعداد اتوبوس های فعال در خطوط، به ویژه سامانه اتوبوس های تندرو، ادامه داد: این اقدام موجب کاهش زمان انتظار مسافران شده و فاصله اجتماعی بهتر رعایت می شود.

وی طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان با استقرار گشت های نظارت و بازرسی در راستای کاهش کاستی ها و افزایش خدمات بویژه در پایانه های اتوبوسرانی را از اقدمات این شرکت اعلام و یادآوری کرد: با توجه به اینکه پایانه های اتوبوسرانی در محدوده مرکزی شهر مستقر هستند، کاهش ترافیک محدوده مرکزی از وظایف اصلی گشت های نظارتی و مسوولان مناطق بوده و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به نحو مطلوب انجام شده است.

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد نیز با بهره مندی از بیش از ۴۰ دوربین در سطح شهر و سیستم کنترل هوشمند (AVL) توان نظارتی را بیش از بیش افزایش داده و در راستای کمک به وضیعت ترافیکی و کاهش ترافیک پایانه ها و ایستگاهها همزمان با بازگشایی مدارس با پلیس راهور همکاری می کند.

غنی زاده، از شهروندان خواست با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوس ها و ایستگاه ها و پرداخت کرایه سفر با کارت بلیت شخصی از گسترش روزافرون شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

در کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس روزانه به بیش از ۷۰۰ هزار نفر خدمات ارایه می دهند.


http://tabrizeman.ir/?p=112280

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.