8

استفاده از مینی بوس در مسیرهای پاره خطی تبریز

  • کد خبر : 3089
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
استفاده از مینی بوس در مسیرهای پاره خطی تبریز

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ایمان غنی‌زاده در دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری در خصوص هماهنگی و تسریع در راه اندازی خطوط پاره خطی و ایجاد حمل و نقل ترکیبی به گفت‌وگو نشست. وی ادامه داد: در جهت مدیریت زمان، هزینه، کاهش تردد خودروها به داخل هسته مرکزی شهر، کاهش آلودگی هوا […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ایمان غنی‌زاده در دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری در خصوص هماهنگی و تسریع در راه اندازی خطوط پاره خطی و ایجاد حمل و نقل ترکیبی به گفت‌وگو نشست.

وی ادامه داد: در جهت مدیریت زمان، هزینه، کاهش تردد خودروها به داخل هسته مرکزی شهر، کاهش آلودگی هوا و هم راستا با سیاست های ایجاد حمل و نقل ترکیبی، ایجاد خطوط پاره خطی بسیار با اهمیت و ضروری است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: برابر مصوبه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تبریز، ایجاد خطوط پاره خطی و حمل و نقل ترکیبی از اولویت های حمل و نقل عمومی تبریز می باشد که در راه اندازی آن باید تسریع گردد.

غنی زاده خاطرنشان کرد: در فاز اول و با هماهنگی شرکت بهره برداری مترو، خطوط پاره خطی برای خطوط اتوبوسرانی منطقه شرق تبریز با استفاده از ناوگان مینی بوس از مبداء ایستگاه شماره ۵ مترو در ایستگاه ۲۹ بهمن (راهنمایی) به مقصدهای خطوط شرقی به زودی راه اندازی خواهد شد.

در این جلسه بهرام فرهخت – مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو – نیز بر هماهنگی و همکاری شرکت بهره برداری مترو در جهت ایجاد حمل و نقل ترکیبی و خدمات دهی تاکید کرد.


http://tabrizeman.ir/?p=111928

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.