6

دادگاه بر صدور شناسنامه برای کودک آذربایجانی با نام تورکی «اونور» رای داد

  • کد خبر : 3068
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، «اونور» متولد سال ۱۶/۲/۱۳۹۶ است و با گذشت ۴۰ ماه از تولدش، اداره ثبت احوال هنوز برای او شناسنامه صادر نکرده است. علی هدایتی پدر «اونور» با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام‌اش نوشت: دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان غربی بر صدور شناسنامه برای فرزندمان با نام تورکی «اونور» رای داد. فرزندمان […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، «اونور» متولد سال ۱۶/۲/۱۳۹۶ است و با گذشت ۴۰ ماه از تولدش، اداره ثبت احوال هنوز برای او شناسنامه صادر نکرده است.

علی هدایتی پدر «اونور» با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام‌اش نوشت: دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان غربی بر صدور شناسنامه برای فرزندمان با نام تورکی «اونور» رای داد. فرزندمان اونور ۴۰ ماه پس از تولدش، صاحب شناسنامه خواهد شد.»

در رای صادره، دادگاه تجدیدنظر آزربایجان غربی بر «الزام اداره ثبت احوال بر صدور شناسنامه» با نام «اونور» رای داده و اعلام کرده «حکم صادره قطعی است.»

پیش از این، دادگاه شهرستان تکاب برعلیه آقای هدایتی رای صادر کرده بود و اداره ثبت احوال را در صدور یا عدم شناسنامه با نام تورکی اونور، صاحب اختیار دانسته بود.

مسئولان اداره ثبت احوال تکاب اعلام کرده بودند به دلیل موجود نبودن نام اونور در «لیست اسامی اداره ثبت احوال»، نمی توانند برای این نام تورکی، شناسنامه صادر کنند و برای این کار نیازمند دریافت مجوز از تهران هستند.


http://tabrizeman.ir/?p=112220

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.