7

دست‌کاری شهرداری در مصوبات شورا قبل از ارسال به فرمانداری

  • کد خبر : 3126
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
دست‌کاری شهرداری در مصوبات شورا قبل از ارسال به فرمانداری

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدحسن اسوتچی در تذکری جالب اظهار داشت: بارها گفته شده که مصوباتی که در شورا تصویب می‌شود در شهرداری قبل از ارسال به فرمانداری تغییر انجام‌ می‌شود که این‌ در سایه ضعف نظارت شوراست. وی افزود: شهرداری قبل از استفاده از مشاوران بدهی‌های خود به مردم را پرداخت کند که […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدحسن اسوتچی در تذکری جالب اظهار داشت: بارها گفته شده که مصوباتی که در شورا تصویب می‌شود در شهرداری قبل از ارسال به فرمانداری تغییر انجام‌ می‌شود که این‌ در سایه ضعف نظارت شوراست.

وی افزود: شهرداری قبل از استفاده از مشاوران بدهی‌های خود به مردم را پرداخت کند که در اسلام نیز توصیه‌هایی در این‌خصوص وجود دارد.

عضو شورای شهر تبریز اضافه کرد: امروز تعدای از افراد مجرب در بدنه شهرداری وجود دارد که بارها آزموده شده‌اند چرا از آنها استفاده نمی‌شود؟!

اسوتچی با اشاره به اینکه مخالف استفاده از اعضای هیئت علمی نیستیم، گفت: باید توانمندی های کارکنان شهرداری نیز دیده شود زیرا اگر با کمبود تئوری مواجه هستیم بخشی از آن به خاطر نبود نظارت کافی از طریق شوراست.

عضوی شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه شهردار بارها گفته که اول حقوق کارکنان پرداخت می‌شود بیان داشت: اما امروز شاهد هستیم حقوق مدیران پرداخت می‌شود و کارگران با عدم‌ پرداخت حقوق مواجه هستند.

اسوتچی در پایان خاطرنشان کرد: در دین اسلام تاکید شده که قبل از خشک شدن عرق کارگر‌ باید دستمزد او پرداخت شود، ولی ما با پرداخت نکردن حقوق، خود کارگر را خشک می‌کنیم!


http://tabrizeman.ir/?p=111680

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.