5

معاون اول رئیس جمهور در فهرست ۹ نفره اعضای یک صندوق بازنشستگی

  • کد خبر : 3156
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
معاون اول رئیس جمهور در فهرست ۹ نفره اعضای یک صندوق بازنشستگی

تبریزمن – غلامرضا بقایی: وبسایت صندوق بازنشستگی آینده‌ساز با انتشار فهرستی ۹ نفره از چهره‌های نام‌آشنایی چون اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهوری، عباس آخوندی؛ وزیر سابق راه و شهرسازی و مصطفی هاشمی‌طبا؛ کاندیدای دوره قبل ریاست جمهوری از اعضای صندوق پرده برداشت در حالی که پیش از این، عضویت اسحاق جهانگیری در این صندوق […]

تبریزمن – غلامرضا بقایی: وبسایت صندوق بازنشستگی آینده‌ساز با انتشار فهرستی ۹ نفره از چهره‌های نام‌آشنایی چون اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهوری، عباس آخوندی؛ وزیر سابق راه و شهرسازی و مصطفی هاشمی‌طبا؛ کاندیدای دوره قبل ریاست جمهوری از اعضای صندوق پرده برداشت در حالی که پیش از این، عضویت اسحاق جهانگیری در این صندوق تکذیب می‌شد.

گفته می‌شود ۱۲۷ تن از مسئولان کشور از جمله مدیران ارشد صنایع کشور از این صندوق حقوق نجومی دوران بازنشستگی دریافت می‌کنند.

صندوق بازنشستگی آینده‌ساز یکی از کوچکترین و در عین حال خبرسازترین صندوق‌های بازنشستگی ۱۸گانه در کشور است که در سال‌های اخیر با اعتراضات خیابانی اعضای خود خبرساز بوده است.

بیشترین اعتراضات از میان کارگران شاغل و بازنشسته صنایع بزرگ کشور بوده است. آنان معتقدند؛ صندوق آنان را از قوانین نظام من‌جمله قانون کار و قوانین تامین اجتماعی محروم نموده است و آنان از حقوق بازنشستگی بسیار کمتری از تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل این مناقشه اقدام به تدوین اساسنامه جدیدی براساس قانون ساختار نظام جامع تدوین نموده که در مراحل پایانی آماده‌سازی برای اجرا قرار دارد.

حال چندین سئول در ذهن متبادر می‌شود:

▫️آیا معاون اول رئیس جمهور از صندوق آینده‌ساز بازنشسته شده‌اند؟

▫️چرا تاکنون عضویت ایشان در این صندوق پنهان داشته می‌شد؟

▫️ایشان چرا در برابر اعتراضات اکثریت کارگران و بازنشستگان این صندوق تاکنون سکوت اختیار نموده بودند؟


http://tabrizeman.ir/?p=111592

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.