8

نگاه توسعه‌ای؛ مهم‌ترین ویژگی سازمان مدیریت پسماند

  • کد خبر : 3136
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
نگاه توسعه‌ای؛ مهم‌ترین ویژگی سازمان مدیریت پسماند

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: طرح بزرگ مرکز دفن مهندسی و بهداشتی تبریز به نوبه خود در کشور بی‌نظیر است و از عظمت خاصی برخوردار است. وی افزود: نگاه دور بینانه سازمان مدیریت پسماند با احداث مجتمعی از لندفیل‌های دفن پسماندهای شهری علی‌الخصوص لندفیل مخصوص پسماندهای ویژه […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: طرح بزرگ مرکز دفن مهندسی و بهداشتی تبریز به نوبه خود در کشور بی‌نظیر است و از عظمت خاصی برخوردار است.

وی افزود: نگاه دور بینانه سازمان مدیریت پسماند با احداث مجتمعی از لندفیل‌های دفن پسماندهای شهری علی‌الخصوص لندفیل مخصوص پسماندهای ویژه قابل تقدیر است.

تاج‌الدینی اضافه کرد: تصفیه‌خانه شیرابه پسماند‌های شهری خود یکی از دیگر اقدامات قابل تحسین سازمان مذبور است که آب حاصل از آن نیز برای آبیاری فضای سبز مرکز دفن استفاده می‌شود.

وی در آخر خاطرنشان کرد: نگاه جامع سازمان مدیریت پسماند در احداث مرکز دفن مهندسی و بهداشتی باعث جلوگیری از هرگونه آسیب به محیط‌زیست و شهروندان شده‌ است و با اقتدار می‌توان گفت که در ایران نظیر ندارد.


http://tabrizeman.ir/?p=111573

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.