9

ثبات مدیریتی در لیگ برتر فوتسال بهتر از لیگ فوتبال است

  • کد خبر : 3207
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
ثبات مدیریتی در لیگ برتر فوتسال بهتر از لیگ فوتبال است

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، آرش جابری پیش از آغاز قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ باشگاه های کشور در تبریز افزود: در فصل گذشته ۱۹ سرمربی فعالیت داشتند که تنها پنج سرمربی در لیگ برتر فوتسال تغییر کرد . سرپرست سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: لیگ فصل گذشته ۱۳ […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، آرش جابری پیش از آغاز قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ باشگاه های کشور در تبریز افزود: در فصل گذشته ۱۹ سرمربی فعالیت داشتند که تنها پنج سرمربی در لیگ برتر فوتسال تغییر کرد .

سرپرست سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: لیگ فصل گذشته ۱۳ تیرماه سال گذشته در بهبهان آغاز شد اما با شیوع ویروس کرونا، وقفه‌ای در برگزاری مسابقات ایجاد شد و در نهایت پس از برگزاری ۲۰۳ بازی و پس از حدود یک سال لیگ به پایان رسید.

جابری اضافه کرد: از نظر کارت‌های زرد و قرمز آمار خوبی نداشتیم اما باید با همراهی باشگاه‌ها تلاش کنیم تا از نظر اخلاقی وضعیت موجود را بهتر کنیم.

.

مشاور مدیرعامل مس ایران نیز در این مراسم اظهار داشت: شرکت ملی مس دارای سه مجموعه رسمی است که یکی از آن‌ها مس سونگون ورزقان است.

حیدر ضیغمی با بیان اینکه شرکت ملی مس دید درون‌سازمانی و برون‌سازمانی نسبت به ورزش دارد، عنوان کرد: این شرکت پنج باشگاه ورزشی دارد که به صورت حرفه‌ای در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور مس سونگون در لیگ برتر فوتسال، مس رفسنجان راهی لیگ برتر شده و مس کرمان به خاطر یک گل از صعود به لیگ برتر فوتبال باز ماند که این موضوع نشان‌دهنده نگاه حمایتی شرکت ملی مس به ورزش برون‌سازمانی است.

ضیغمی با اشاره به اینکه تأکید این شرکت بر استفاده از نیروها و استعدادهای بومی در باشگاه‌ها است، افزود: نگاه ما به‌گونه‌ای است که مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز به خوبی انجام دهیم و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت و موفقیت شرکت ملی مس چه از نظر انجام مسئولیت‌های اجتماعی، چه تولید و فروش شرکت و چه سایر مسائل مربوطه باشیم.

.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم افزود: امیدوارم مس سونگون دوباره بتواند قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

ایوب بهتاج خاطرنشان کرد: شهرستان ورزقان به ‌رغم داشتن ظرفیت‌های بزرگ، جزو شهرهای محروم ما است و امیدواریم با احداث کمپ بین‌المللی مس سونگون، شاهد پیشرفت بیش از پیش و حضور ورزشکاران و تیم‌های مختلف در این شهر باشیم.

بهتاج اعلام کرد: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همیشه همراه باشگاه مس سونگون خواهد بود.

.

جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی هم با قدردانی از اصحاب رسانه که در طول مسابقات گذشته در بحث پوشش خبری تلاش کردند ، از باشگاه‌ها خواست موضوع اخلاق را در فضای ورزشی مورد نظر قرار دهند چرا که این موضوع بیشتر به مسائل مدیریتی باشگاه‌ها برمی‌گردد و متأسفانه در فصل قبل شاهد برخی تنش‌ها بودیم که درشان جامعه و ورزش ما نبود و امیدوارم با همفکری و همراهی بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

وی اظهار کرد: در بحث کرونا همه ما مسئولیت داریم و باید به‌گونه‌ای کار کنیم که نه تعطیلی داشته باشیم و نه موجب گسترش این ویروس در جامعه شویم.

ششگلانی گفت: باید رعایت پروتکل‌های اعلامی و ابلاغی را به عنوان یک وظیفه بدانیم چرا که در این میان جان انسان‌ها مطرح است و باید تلاش کنیم از برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های ما کسی ضرر مالی و جانی نبیند.

.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در این مراسم با بیان اینکه لیگ ما یکی از بهترین لیگ‌های فوتسال آسیا محسوب می‌شود، افزود: تیم ملی ما نیز جزو ۶ تیم برتر آسیا بوده و با برگزاری مسابقات آسیایی دوباره با قهرمانی در این مسابقات شادی را به کشورمان می‌آورد.

حامد نجفی اضافه کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا شرایط فوتسال را بهتر کنیم تا تیم ملی‌مان قدرت بیشتری داشته باشد و بتواند در جهان نیز به جایگاه بهتری دست پیدا کند.

مراسم قرعه کشی بیست و دومین لیگ برتر فوتسال کشور امروز در تبریز برگزار شد.

علیرضا افضل سرمربی سابق مس سونگون ورزقان و محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال نیز در این مراسم حضور داشتند.

بر این اساس ۱۴ تیم حاضر در این رقابت ها در ۲ گروه هفت تیمی مسابقات خود را شروع می کنند که در گروه اول تیم های گیتی پسند، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمدسیمای قم، مقاومت البرز، اهورای بهبهان و کراپ الوند قرار گرفتند.

در گروه دوم نیز تیم های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، حفاری خوزستان، هایپر شاهین شهر،  ارژن شیراز و فودکا تهران رقابت های خود را انجام می دهند.

برنامه هفته اول این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه اول:

محمد سیما قم- کراپ الوند

ستارگان ورامین- گیتی پسند

مقاومت البرز- اهورا بهبهان

شهروند ساری در هفته اول  استراحت دارد.

گروه دوم:

هایپر شاهین شهر- فودکا تهران

سن ایچ ساوه- مس سونگون

فرش آرا مشهد- ارژن شیراز

حفاری اهواز در هفته اول استراحت دارد.


http://tabrizeman.ir/?p=112409

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.