6

سرویس بورس به اسنپ اضافه شد

  • کد خبر : 4426
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
سرویس بورس به اسنپ اضافه شد

با توجه به استقبال گسترده مردم برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس‌ و به منظور تسهیل دسترسی کاربران به خدمات مورد نیاز در این زمینه، سرویس «‌بورس» در سوپر اپلیکیشن اسنپ راه‌اندازی شد.

با توجه به استقبال گسترده مردم برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس‌ و به منظور تسهیل دسترسی کاربران به خدمات مورد نیاز در این زمینه، سرویس «‌بورس» در سوپر اپلیکیشن اسنپ راه‌اندازی شد.

با استفاده از این سرویس تمامی کاربران اسنپ می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در سامانه سجام ثبت‌نام کنند، مراحل لازم برای احزار هویت سجام را به صورت غیرحضوری انجام دهند و اقدام به مشاهده و فروش سهام عدالت خود کنند. اسنپ‌بورس با تکیه بر تخصص و دانش فنی موجود در گروه اسنپ و در همکاری با شرکت‌‌های معتبر و شناخته‌‌شده‌ بازار سرمایه راه‌اندازی شده تا بتواند بهترین خدمات ممکن را برای کاربران فراهم کند. این سرویس قصد دارد در آینده بسته کاملی از خدمات بازار سرمایه را به کاربران اسنپ ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، به منظور تامین امنیت اطلاعات کاربران، هیچ‌کدام از اطلاعات درخواستی در مرحله ثبت‌نام و احراز هویت سجام نزد سرویس اسنپ‌بورس نمی‌ماند و به طور مستقیم به بخش مربوطه ارسال می‌شود. در واقع سرویس اسنپ‌بورس صرفا به عنوان یک رابط کاربری، امکان دسترسی آسان به سامانه سجام و بخش احراز هویت آن را فراهم می‌کند تا کاربران با استفاده از سوپراپلیکیشن اسنپ و بدون نیاز به نصب برنامه جدید بتوانند از خدمات مورد نیاز خود به راحتی استفاده کنند.

سرویس بورس به اسنپ اضافه شد
این روزها بازار بورس بسیار مورد توجه قرار گرفته و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر کشور و توصیه به کاهش ترددهای غیرضروری، مراجعه حضوری برای ثبت‌نام و احراز هویت می‌تواند سلامت افراد را با خطر جدی مواجه کند. حالا اما با کمک سرویس «بورس»، تمامی کاربران سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توانند به راحتی مقدمات لازم برای ورود به بازار بورس را انجام دهند. همچنین همه مشمولان سهام عدالت که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند به راحتی پورتفوی خود را در اسنپ مشاهده کنند و به میزان دلخواه از دارایی خود را بفروشند.

سرویس اسنپ‌بورس به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی است و کاربران در صورت نیاز می‌توانند سوالات خود را از تیم پشتیبانی این سرویس به شماره ۴۱۸۴۹۲۲۲ بپرسند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.