19
گزارش

سکاندار بعدی تیم فوتبال تراکتور کیست؟

  • کد خبر : 3629
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۵:۱۸
سکاندار بعدی تیم فوتبال تراکتور کیست؟
در حالی که تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان این روزها سرگرم نقل و انتقال و جذب بازیکنان جدید هستند، هواداران تراکتور این سوال را در ذهن خود مرور می‌کنند که سکاندار آتی این تیم چه کسی است؟

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، با وجود عملکرد موفق ساکت الهامی در مقام سرمربیگری سرخپوشان تبریزی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و قهرمانی تراکتوری ها با وی در جام حذفی، این انگاره در جامعه فوتبال شکل گرفته که الهامی در هر حال در فصل جدید لیگ برتر همراه تراکتور نخواهد بود.
 
در روزهای گذشته حجم گسترده ای از اخبار مبنی بر مذاکره مدیران باشگاه فرهنگی – ورزشی تراکتور با علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان، برای هدایت تراکتور در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور منتشر، اما بعداً گفته شد که این اتفاق نخواهد افتاد و دایی سکانداری تیم «پرشور»ها را نخواهد داشت.
 
حال در جدیدترین گمانه زنی ها درباره سرمربی آینده تیم فوتبال تراکتور، نگاه ها به سوی فرهاد مجیدی، سرمربی پیشین تیم استقلال تهران، دوخته شده که گفته می شود پس از جدایی از «آبی ها» اکنون در دبی به سر می برد.
 
خبرهای غیررسمی، اما قریب به یقین، حاکی از آن است که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه فرهنگی – ورزشی تراکتور برای سپردن سکان هدایت تراکتور، روز گذشته با مجیدی تماس گرفته است.
 
در همین حال گفته می شود که مجیدی هر گونه تصمیم گیری درباره قبول سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور را به وکیل خود سپرده است.
 
باشگاه فرهنگی – ورزشی تراکتور تاکنون هیچ موضع گیری یا اعلام نظری درباره خبرهای منتشر شده مربوط به مذاکرات و رایزنی مدیران این باشگاه با دایی و مجیدی نکرده است.
 
تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با امتیاز ۵۰ و رده چهارمی به پایان برد و با پیروزی مقابل استقلال تهران به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور دست یافت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.