15

بازدید اولین مدیر شهرداری و شورا از محل حادثه در آخر طالقانی/ خاکبرداری مجدد محل حادثه

  • کد خبر : 3719
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
بازدید اولین مدیر  شهرداری و شورا از محل حادثه در آخر طالقانی/ خاکبرداری مجدد محل حادثه
علیرغم گذشت یکروز از وقوع حادثه دلخراش در آخر خیابان طالقانی و فوت یک کودک یازده ساله، نه تنها تاکنون خبری از حضور شهردار تبریز در محل حادثه نیست بلکه اقدام نیروهای شهرداری در خاکریزی غیراصولی محل حادثه، اهالی محل را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عصر دیروز خبر سقوط بابک محمدی؛ کودک یازده ساله تبریزی به گودال کانال حفاری شده در آخر خیابان طالقانی رسانه‌ای شد و به سرعت به خبر نخست شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌های فعال در تبریز تبدیل شد. این نوجوان حین دوچرخه‌سواری در داخل کانالی که بدون هرگونه حفاظ و نرده ایمنی بوده، افتاده و حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
 
بعد از این حادثه ناگوار، مردم و اهالی منطقه که  عدم رعایت مسایل ایمنی را در وقوع این حادثه دخیل می‌دانستند با تجمع در محل فوت این نوجوان، نسبت به عملکرد ارگان‌های متولی اعتراض نمودند. نیروهای انتظامی نیز با استقرار در محل حادثه ضمن تامین امنیت منطقه، شهروندان معترض را به آرامش دعوت کردند.
 
حدود ساعت ۱.۳۰ بامداد، نیروهای شهرداری محل کانال را به صورت غیراصولی و بدون رعایت استانداردهای لازم خاکریزی کردند، اما ترکیدگی لوله آب از صبح امروز در همان نقطه‌ای که خاکریزی شده بود، باعث شد تا مجددا محل خاکریزی شده نشست کند.
 
حالا بدنبال حضور دکتر مسعودی ریحان؛ رییس شورای اسلامی استان به عنوان اولین مدیر از شهرداری و شورا  در محل حادثه و بنا به دستور ایشان، خاکبرداری مجدد محل شروع شده است.
 
هم اکنون نیروهای انتظامی در محل مستقرند و سرهنگ نوروزی؛ فرمانده انتطامی شهرستان تبریز نیز به شخصه با حضور در محل، موضوع را از نزدیک بررسی می‌کنند.
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.