7

باز هم پاکشوما همه را شگفت زده کرد!

  • کد خبر : 4412
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

حکایت همچنان پاکیست

حکایت همچنان پاکیست

گروه صنعتی پاکشوما برای اولین بار در ایران به شکل مجازی  Online –  در تاریخ سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹  از جدیدترین محصول لباسشویی اتوماتیک خود در محل موزه پاکشوما رونمایی کرد.

در این مراسم مطابق با کنفرانس های خبری قبلی این گروه، مدیر ارشد بازاریابی برندهای این گروه بزرگ صنعتی، مهرداد نیکزاد اشاره ایی به کنفرانس ها و تبلیغات رسانه ای قبلی پاکشوما داشتند که از شعار لیاقت شما بیشتر از اینهاست شروع شد، سپس در مرحله رمزگشایی شعار طراحان ما لیاقت شما را درک میکنند، و سپس با معرفی اولین ماشین ظرفشویی کاملا ساخت ایران (ژوزفین به احترام نام مخترع این محصول) با شعار همه ظرف حریف ادامه پیدا کرد و در حال حاضر به معرفی جدیدترین ماشین لباسشویی اتوماتیک در سری لوکس میان رده H Series با شعار حکایت همچنان پاکیست پرداختند.

مهرداد نیکزاد عنوان کرد که گروه پاکشوما (پاکشوما، مایدیا، کندی، زیرووات و کرال) بالاترین سهم بازار انواع ماشین لباسشوی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را در ایران داراست (۵۵ درصد سهم بازار) و جمعا ۸۰۰٫۰۰۰ دستگاه از این گروه محصول در سال تولید و عرضه میکند.

همینطور ایشان عنوان فرمودند برای اولین بار در ایران شاخص وفاداری و نرخ خالص ترویج کنندگان NPSمحصولات این گروه را واحد بازاریابی با انجام پیمایش های کمی دقیق از پنل های مصرف کنندگان در سطح گسترده اندازه گیری کرده است که از بازه ۱ تا ۱۰ ، رقم ۹ محاسبه شده است. شاخص۹  NPS  بیانگر قدرت برند و سرمایه اجتماعی برند پاکشوما میباشد که برندهای مطرح دنیا نیز این شاخص را به شکل شفاف و سالانه اعلام میکنند. پاکشوما نیز برای اولین بار در ایران رقم این شاخص را به همگان اعلام میکند.

سخنران بعدی، مهندس کسایی مدیر محصول گروه پاکشوما بود که به معرفی سری های مختلف ماشین لباسشویی اتوماتیک برند پاکشوما پرداخت . کسایی عنوان کرد پاکشوما در ۴ رده محصولی

U Series , L Series, K Series, H Series  انواع متنوع و مختلف ماشین لباسشویی اتوماتیک را عرضه میکند.

سری U  که مدرن ترین دیزاین و طراحی با پیشرفته ترین قابلیت ها را دارد و از موتور کم مصرف اینورتر بهره میگیرد سری L  نیز در ۳ نوع طرح پنل و ۲۱ برنامه متنوع شستشو و درب عریض طراحی کروم بهره میگیرد. سری K  که پرفروش ترین سری لباسشویی های اتوماتیک بازار ایران ست و دارای ۲ نوع صفحه نمایش لمسی و مکانیکی است و در ظرفیت های ۷-۸-۹ عرضه میشود. جدیدترین سری پاکشوما در رده لوکس میان رده ، سری H میباشد که طراحی اروپایی دارد و از ۲۰ برنامه شستشوی مختلف بهره میگرد و همینطور در ظرفیت های ۶-۷ کیلوگیرم و طراحی درب عریض همراه با روکش کروم  از امروز به بازار عرضه میشود.

مهرداد نیکزاد پس از مهندس کسایی مجددا گفتارهای خود را ادامه داد با بیان این مطلب که برنامه های شستشوی لباس های حساس و ابریشمی ، لباسهای کوچک و همینطور برنامه شستشوی در شب ، شستشوی با تاخیر و ۱۵ دقیقه ایی در همه لباسشویی های پاکشوما جزو ویژگی های همیشگی است و دیگر یک مزیت رقابتی نیست.

همچنین ایشان در ادامه کنفرانس بیان داشتند که پاکشوما همکاری جدیدی را با بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران ، دیجی کالا آغاز کرده و از ۲ هفته آینده تبلیغات مشترک این ۲ برند (بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی) در سراسر ایران آغاز میشود.

نیکزاد ، وعده داد در ۲ هفته آینده یکی از جدیدترین محصولات لوازم خانگی که تا الان برند پاکشوما نداشته است طی یک کنفرانس خبری دیگر، رونمایی میشود.

یک ایران، یک پاکشوما

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.