6

تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس چقدر آب می‌خورد؟

  • کد خبر : 3996
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲:۲۰
تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس چقدر آب می‌خورد؟

به گزارش تبریزمن، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛ کلیه داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در مرحله دوم (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی) آزمون نیمه متمرکز دورههای دکتری سال ۱۳۹۹ این دانشگاه ضروری است با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه، نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک لازم اقدام و نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک و دریافت گواهی انجام ثبت نام اقدام کنند.

دانشگاه تربیت مدرس میزان حدودی شهریه پرداختی دانشجویان دوره های نوبت دوم و پردیس در رشته های علوم انسانی و حقوق ومدیریت و اقتصاد و همچنین سایر دانشکده های این دانشگاه را برای سال تحصیلی ۹۹ ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛ کلیه داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در مرحله دوم (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی) آزمون نیمه متمرکز دورههای دکتری سال ۱۳۹۹ این دانشگاه ضروری است با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه، نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک لازم اقدام و نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک و دریافت گواهی انجام ثبت نام اقدام کنند.

بر این اساس از آنجا که با توجه به شرایط خاص جامعه به دلیل شیوع کووید ۱۹، مرحله دوم آزمون دکتری به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد، لازم است داوطلبان آمادگی و برنامه ریزی کامل برای شرکت در جلسات غیرحضوری (مجازی) مصاحبه، در بازه زمانی ۵  تا ۱۴ مهرماه سال ۱۳۹۹، را فراهم کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، شرکت داوطلبان در این مرحله صرفا بر اساس اطلاعات  و مدارک خوداظهاری آنها انجام می گیرد چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وجود داشته باشد مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده داوطلب است و حتی در صورت قبولی هم درهر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل قبولی آنها ملغی و به تحصیل آنها خاتمه داده می شود.

همچنین ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه تربیت مدرس مشروط به احراز حد نصاب زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول می باشد  در صورتی که فرد پذیرفته شده که به صورت مشروط ثبت نام می کند تا قبل از برگزاری ارزیابی جامع موفق به احراز حد نصاب نشود ثبت نام مشروط آنها لغو و در  هر مرحله از تحصیل اخراج می شود.

همچنین پذیرش داوطلبان دوره‌های نوبت دوم و پردیس دانشگاه تربیت مدرس مشروط به پرداخت شهریه است . داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند از ثبت نام و شرکت در مصاحبه خودداری کنند.

بر اساس تصمیم دانشگاه تربیت مدرس شهریه دانشجویان دکتری برای پردیس ها در رشته های علوم انسانی،حقوق ومدیریت و اقتصاد برای کل دوره تحصیل ۹۵۹ میلیون و و ۷۴۹ هزار ریال و برای هر ترم ۱۱۹ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۱۱۲ تومان تعیین شده است.

همچنین شهریه دانشجویان سایر دانشکده ها به جز دانشکده علوم پزشکی نیز برای یک دوره تحصیلی یک  میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۹۷۱ هزار ریال و به نوعی برای هر ترم تحصیلی ۱۴۶ میلیون و ۶۲۱ هزار  تعیین شده است.

بر این اساس  شهریه دانشجویان دکتری نوبت دوم سال ۹۹ برای رشته های علوم انسانی، حقوق و مدیریت و اقتصاد و برای کل دوره تحصیلی ۸۷۲ میلیون و ۴۵۹ هزار و برای هر ترم تحصیلی ۱۰۹ میلیون و ۵۷ هزار ریال تعیین شده است.

همچنین شهریه دوره نوبت دوم سایر دانشکده ها به جز دانشکده علوم پزشکی نیز برای کل دوره تحصیلی یک میلیارد و ۶۶ میلیون ریال و برای هر ترم تحصیلی ۱۳۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 مبالغ شهریه به صورت تقریبی ذکر شده و مصاحبه نهایی شهریه بر اساس واحدهای اخذ شده دانشجو در طول مدت تحصیلی محاسبه و دریافت خواهد شد. همچنین دانشجویان ملزم هستند برای ثبت نام و شرکت در ارزیابی تخصصی دانشگاه فرم مخصوص   تعهد پرداخت شهریه یا هزینه تحصیل را تکمیل و هنگام ثبت نام بارگذاری کنند در غیر این صورت مجاز به ثبت نام برای شرکت در مرحله دوم در رشته محلهای دوره های نوبت دوم پردیس دانشگاهی نخواهند بود.

بر این اساس به منظور رفاه حال دانشجویان ۳۵ درصد شهریه نیم سال اول تحصیلی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزش گلستان و هنگام ثبت نام غیر حضوری و الباقی شهریه حداکثر تا قبل از شروع امتحانات نیم سال تحصیلی دریافت می شود.

مبالغ شهریه دریافتی در صورت انصراف دانشجویان در هر مقطع زمانی به هیچ وجه قابل دریافت نیست.زمان ثبت نام برای شرکت در مرحله دوم مصاحبه علمی به صورت الکترونیکی از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه خواهد بود و داوطلبان باید در این مهلت زمانی ثبت نام الکترونیکی خود را انجام و مدارک لازم رابارگذاری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.