11
استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

پیش بینی تامین ۳۰۰ واگن متروی تبریز

  • کد خبر : 3732
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۶:۴۶
پیش بینی تامین ۳۰۰ واگن متروی تبریز
استاندارآذربایجان شرقی اعلام کرد: تأمین 300 واگن برای متروی تبریز پیش‌بینی شده که بخشی از آن از طریق واردات و مابقی نیز توسط شرکت ایریکو تأمین خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی به منظور پیگیری تحویل واگن‌های متروی تبریز، به همراه جمعی از مدیران شهری تبریز از کارخانه واگن‌سازی ایریکو در شهرستان ابهر استان زنجان بازدید کرد.
 
وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف تولیدی، تعمیرات و نوسازی انواع واگن‌ها در این کارخانه، از نزدیک در جریان روند تولید و ساخت بخشی از واگن‌های متروی تبریز توسط این شرکت قرار گرفت.
 
وی با اشاره به این‌که تعهد شرکت ایریکو، ساخت ۲۱۵ واگن برای متروی تبریز است، افزود: در مجموع ۶۵ درصد از تولیدات این شرکت باید به متروی تبریز تحویل داده شود.
 
پورمحمدی با بیان این‌که بخشی از تعهدات این شرکت آماده تحویل است، گفت: در بازدید امروز مقرر شد که تا یکی دو ماه آینده، دو رام شامل ۱۰ واگن تحویل سازمان قطار شهری تبریز شود و برای تحویل بقیه واگن‌ها در نزدیک‌ترین زمان نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
 
وی هم‌چنین با اشاره به برنامه‌های شورای شهر و شهرداری تبریز برای ایجاد خط تراموا گفت: تجهیزات این پروژه نیز در صورت امکان و توانمندی شرکت ایریکو، از این شرکت تامین خواهد شد.
 
مدیران شرکت ایریکو نیز در این بازدید گزارشی از روند فعالیت‌های این شرکت و همچنین مراحل ساخت واگن‌های متروی تبریز ارائه کردند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، رئیس شورای شهر، مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و جمعی از مسئولان استان نیز در این بازدید حضور داشتند.
 
در جریان این بازدید هم‌چنین قرارداد عملیات نگهداری، سرویس‌های پیشگیرانه و تعمیرات ناوگان، ماشین‌آلات و تجهیزات خط یک قطار شهری تبریز میان شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز و شرکت ایریکو امضا شد.
 
شرکت ایریکو اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بوژی و ساخت واگن با برند ایرانی است و در حال حاضر طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل‌باس، واگن مترو، واگن‌های باری، بوژی، ساخت قطعات و اجزای واگن، تعمیرات و نگهداری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای را انجام می‌دهد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.