7

حمایت از رساله‌های کاربردی حوزه ژن‌درمانی سرعت گرفت/آخرین مهلت ثبت طرح

  • کد خبر : 3974
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
حمایت از رساله‌های کاربردی حوزه ژن‌درمانی سرعت گرفت/آخرین مهلت ثبت طرح

به گزارش تبریزمن، بر اساس این برنامه‌ حمایتی رساله‌های کاربردی که در مقطع دکتری در زمینه‌های ژن درمانی، ایمونوسل تراپی، مهندسی بافت، سلول‌درمانی و فرآورده‌های سلولی و تجهیزات فنی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، تدوین شده باشند، در صورت انتخاب توسط کارشناسان ستاد، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

حمایت از رساله‌های کاربردی مقطع تحصیلی دکتری، یکی از بسته‌های حمایتی طراحی شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است تا علم و دانش تولید شده در دانشگاه به سمت تجاری‌سازی راهبری شود. در این راستا ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از رساله‌های مقطع دکتری حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، بر اساس این برنامه‌ حمایتی رساله‌های کاربردی که در مقطع دکتری در زمینه‌های ژن درمانی، ایمونوسل تراپی، مهندسی بافت، سلول‌درمانی و فرآورده‌های سلولی و تجهیزات فنی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، تدوین شده باشند، در صورت انتخاب توسط کارشناسان ستاد، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

کاربردی بودن، ارائه راهکاری فناورانه و علمی برای یکی از چالش‌ها و نیازهای این حوزه و انطباق با اهداف و سیاستگذاری‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، از جمله معیارها و شاخصه‌ها برای دریافت این حمایت است.

همچنین پروپوزال‌های ارائه شده در حوزه‌های اعلام شده باید از تاریخ اول مهرماه سال گذشته تا ۱۵ مهر ماه سال جاری در یکی از دانشگاه‌های کشور مصوب شده و مشمول شرایط آیین‌نامه نیز باشند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با تشکیل یک شورای پژوهشی بر اساس قوانین و شاخصه‌های اعلام شده، رساله‌های ارسالی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در پایان رساله‌های منتخب تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال حمایت می‌شوند. علاقه‌مندان تا ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، نسبت به کسب اطلاع بیشتر از جزئیات و ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.