7

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه طباطبایی تمدید شد

  • کد خبر : 3978
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه طباطبایی تمدید شد

به گزارش تبریزمن؛بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، مهلت ثبت نام در سامانه آزمون این دانشگاه برای پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی ۱۳۹۹تا پایان امروز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال جاری تمدید شده و داوطلبانی که موفق به ثبت نام برای مصاحبه دکتری این دانشگاه نشده اند در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی ۱۳۹۹ دانشگاه علامه طباطبایی تا پایان وقت امروز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا؛بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، مهلت ثبت نام در سامانه آزمون این دانشگاه برای پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی ۱۳۹۹تا پایان امروز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال جاری تمدید شده و داوطلبانی که موفق به ثبت نام برای مصاحبه دکتری این دانشگاه نشده اند در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه، مهلت تعیین شده به تمدید نخواهد شد.

ثبت نام و شرکت داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری به صورت (برخط )آن لاین و تصویری انجام می شود داوطللبان می توانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه اعلام شده است با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه به صورت برخط و مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت آزمون برگزار می شود و داوطلبان موظف هستند به صورت برخط و تصویری در روز و ساعت تعیین شده حضور یابند. ضمن اینکه داوطلبان در طول مدت مصاحبه ملزم به حضور به صورت برخط  و تصویری هستند و مجاز به قطع تصویر بدون اجازه رییس هیات مصاحبه کننده نیستند.

پذیرش بر اساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمانبندی رشته ها و روز و ساعت قید شده در کارت آزمون هر داوطلب به صورت برخط  و تصویری برگزار می شود.

مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری برای هر رشته طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در کارت آزمون یعنی از روز شنبه ۷ تا یکشنبه ۱۳ مهر ماه جاری برگزار خواهد شد.

داوطلبان آزمون فوق برای اطلاع از روز و ساعت مصاحبه باید سوم و چهارم مهر ماه جاری کارت شرکت در آزمون را از سایت آزمون دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.