17
یادداشت

رویاهای شیرین تراکتور با سرمربی جدید!

  • کد خبر : 3872
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۶:۵۸
رویاهای شیرین تراکتور با سرمربی جدید!
با انتخاب و معرفی سرمربی جدید تراکتور تا حدودی خیال طرفداران از بابت هدایت سرخپوشان راحت شده است.

تبریزمن – وحید ارضی: با معرفی علیرضا منصوریان به عنوان سکاندار جدید سرخپوشان آذربایجان، این امید در دل هواداران برای یک فصل خوب فوتبالی روشن شده است، چرا که در این مقطع، تمامی مربیان پا به سن گذاشته و با تجربه‌ای که فوتبال کشور با کاکل آنها می‌چرخید از گردونه هدایت تیم‌ها کنار رفته‌اند و مربیانی از نسل جوان هدایت اکثر تیم‌ها را به دست گرفته‌اند. گل محمدی، نکونام، ویسی، فکری، خطیبی، ربیعی، صادقی، رحمتی، تارتار، حسینی، سراج، بیاتلو، نویدکیا و قلعه‌نویی مربیانی هستند که به همراه منصوریان و البته شاید یکی دو چهره جدیدی همچون نامجومطلق و یا مجیدی و پورموسوی هدایت ۱۶ تیم لیگ برتری فوتبال کشور را برعهده خواهند داشت. در این لیست تنها قلعه‌نویی از نسل قدیمی و سنتی فوتبال کشور است که در سیرجان فعالیت خواهد نمود و بقیه مربیان از نسل طلایی و معروف بازیکنان دهه ۷۰ هستند که بیشترشان در تیم ملی بازی کرده و حتی سابقه بازی در فوتبال اروپا را دارند.
 
در این بین منصوریان انتخابی بود که برای این فصل تراکتور شکل گرفت که همین انتخاب یک سر و گردن از بقیه سرمربیان جوان لیگ برتری بالاتر است. موفقیت در تیم نفت تهران و حتی خود استقلال و حضور در تیم‌های ملی و امید کارنامه خوبی برای منصوریان محسوب می‌شود که دیگران ندارند و از طرفی حضور در فوتبال باشگاهی آلمان و روحیات جالب اخلاقی این مربی و از سویی ترک بودن خانواده همسر منصوریان که همیشه در بازی‌هایی که به عنوان سرمربی به تبریز آمده این نکته را بارها بیان کرده که وقتی با تراکتور بازی دارد کری‌های مخصوصی بین او و خانواده همسرش به خصوص پدرخانم رد وبدل می‌شود،  باعث شده که حضور منصوریان در تبریز را به فال نیک بگیریم و خود منصوریان هر زمان که به تبریز آمده بدون حاشیه با هر نتیجه‌ای این شهر را ترک کرده و همیشه از تراکتور و طرفدارانش به نیکی یاد نموده و آرزوی قلبی خود مبنی بر هدایت تراکتور را کتمان نکرده است.
 
برای افراد اندکی که با منفی‌بافی به عملکرد وی در ذوب آهن می‌خواهند از همین الان ساز مخالفت را کوک کنند، باید گفته شود که نتایج ضعیف ذوب‌آهن در این فصل به خاطر دعوای مدیریتی در راس باشگاه بود که حتی باعث جدایی آذری از مجموعه ذوبی‌ها شد.
 
به هر حال در این مقطع در هر حالت باید به انتخاب باشگاه احترام گذاشته و منتظر روزهای خوب تراکتور با منصوریان باشیم، چون به قول معروف، مخالفین و منتقدین انتخاب منصوریان برای هدایت تراکتور یک مربی خوب در این مقطع معرفی کنند تا جوابی برای نقد خود داشته باشند.
امید داریم منصوریان نیز جواب اعتماد مدیران تراکتور را با عملکردی درخشان بدهد و با سر و سامان دادن به وضعیت تیم از بابت بازیکنانی که مسن بوده و با وجود خود ترکیب تراکتور را ده نفره می‌کردند، اقدام شایسته نموده و با کسب نتایج خوب، تراکتور را هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا و البته در سوپرجام احتمالی مقابل پیروزی تهران سربلند نماید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.