8
استاندار آذربایجان شرقی:

نگرانی خاصی از نظر امکانات درمانی در آذربایجان شرقی نداریم

  • کد خبر : 3862
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۵:۰۶
نگرانی خاصی از نظر امکانات درمانی در آذربایجان شرقی نداریم
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت: از نظر امکانات درمانی در استان نگرانی خاصی نداریم و امکانات به اندازه کافی در استان وجود دارد، اما جان حتی یک نفر از هموطنان هم برای ما مهم بوده و باید برای مشکلی که گرفتار آن هستیم چاره‌اندیشی کنیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در شصت و دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، با اشاره به گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر شروع موج سوم بیماری کرونا در کشور، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، اصناف و کسبه، واحدهای تجاری و تولیدی و دستگاه‌های اداری تأکید کرد.
 
وی با اشاره به این‌که روند ابتلا و بستری بیماران کرونا در آذربایجان شرقی هم رو به افزایش است، گفت: آمار روزهای اخیر نگران‌کننده است و لازم است که رعایت اصول بهداشتی جدی‌تر گرفته شود.
 
پورمحمدی اضافه کرد: سیستم درمانی هنوز از درمان بیماری کرونا یا واکسیناسیون آن عاجز است و در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.
 
وی همچنین از واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی قدردانی کرد و گفت: برخلاف روزهای اول شیوع کرونا که نگران تأمین این مواد بودیم، در حال حاضر نه تنها ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در داخل استان تولید می‌شود بلکه واحدهای فناور ما توانسته‌اند دستگاه‌های تولید ماسک یا دستگاه‌های تنفس مصنوعی هم تولید کنند.
 
وی در خصوص موضوع تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی از بورس کالا، گفت: سهمیه اختصاص‌یافته به واحدهای تولیدی باید بر اساس نیاز آنها باشد و این موضوع را به عنوان پیشنهاد شورای گفت‌وگوی استان به مراجع تصمیم‌گیر اعلام خواهیم کرد.
 
استاندار آذربایجان شرقی افزود: برخی از مشکلات بخش صنعت و تولید خارج از اختیارات استانی است که برای حل آنها از سوی مراجع ذی‌ربط پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.
 
ابوالفتح ابراهیمی، نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز هم در این جلسه از تفویض اختیار انتخاب صادرکنندگان نمونه به اتاق بازرگانی از سوی وزارت صمت خبر داد و گفت: در راستای حذف بروکراسی اداری، خدمات ثبت شرکت‌های سهامی خاص به خدمات پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان افزوده شد.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شصت و دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با محوریت بررسی برخی از مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی به ریاست استاندار آذربایجان شرقی تشکیل شد.
 
در این جلسه موضوع تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی از بورس کالا، عدم اجرای دستورالعمل ثبت تبدیل شرکت‌های تجاری و نحوه اخذ مالیات بر تراکنش‌های بانکی کارگزاران امور گمرکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.