8

امروز آخرین مهلت ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

  • کد خبر : 4677
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
امروز آخرین مهلت ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه تهران
مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک داوطلبان دکتری تخصصی (.Ph.D) نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تهران امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه پایان می پذیرد.

 

به گزارش تبریزمن، دانشگاه تهران اعلام کرد؛ این دانشگاه در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی از بین پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در «شیوه نامه اجرایی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی نیمه متمرکز» و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) اقدام به پذیرش دانشجو می کند.
بر این اساس داوطلبان دکتری تخصصی (.Ph.D) نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی Academics.ut.ac.ir و سایت پردیس / دانشکده‌های ذی ربط مراجعه کنند.
همچنین مهلت ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک داوطلبان فوق امروز دوشنبه مورخ ۳۱ شهریور ماه به پایان می رسد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه به آدرس ems۱.ut.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.
تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (.Ph.D)، از روز شنبه  ۵ تا روز چهارشنبه ۹ مهر ماه جاری مطابق با جدول برنامه زمانبندی اعلام شده صورت می‌گیرد و داوطلبان جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه به «راهنمای مصاحبه الکترونیکی» و برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس یا دانشکده مربوط مراجعه کنند.
بر اساس اعلام دانشگاه تهران انجام مصاحبه صرفا برای داوطلبان تنها یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت داوطلبان در بازه تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست و همه داوطلبان موظف به ثبت نام الکترونیکی در هر یک از کد رشته محل‌های دارای حد نصاب در تاریخ‌های مقرر در سایت مذکور هستند. در صورت عدم ثبت نام الکترونیکی از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.