13
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای مداخله موثر در حوزه پیشگیری از اعتیاد

  • کد خبر : 4922
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
ضرورت استفاده از فضای مجازی برای مداخله موثر در حوزه پیشگیری از اعتیاد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که در سایه فعالیت دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد خوشبختانه معتاد متجاهر در استان نداریم، گفت: در عصر کنونی برای مداخله موثر با اعتیاد و جلوگیری از پیامدهای سوء آن نیاز ضروری به استفاده از ظرفیت فضای مجازی داریم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، بدر شکوهی در دومین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تجربه نشان داده است که در شرایط موجود، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و بهره برداری از فضای سایبری، دو راهکار اصلی برای پیشگیری از اعتیاد است که در صورت عدم توجه به این دو مقوله توفیق چندانی حاصل نمی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: عدم بهره مندی از سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان، دانش آموزان و اولیای آنها بسیار خطرناک است و این امر می‌تواند سبب گسترش برخی ناهنجاری‌ها در جامعه از جمله اعتیاد به مواد مخدر صنعتی شود.
 
وی گفت: محتوای تولید شده توسط فعالان فرهنگی و اجتماعی در فضای سایبری باید از جذابیت لازم و کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت بازخورد منفی ایجاد خواهد شد.
 
شکوهی در پایان خواستار برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای متولیان حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان شد و گفت: انتظار داریم صدا و سیما در این زمینه بیش از پیش وارد میدان شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.