12
دکتر محمدرضا میلانی؛

ایجاد رشته علوم ورزشی در دانشگاه نبی‌اکرم(ص)، گامی موثر در اعتلای علمی ورزش استان خواهد بود

  • کد خبر : 4931
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
ایجاد رشته علوم ورزشی در دانشگاه نبی‌اکرم(ص)، گامی موثر در اعتلای علمی ورزش استان خواهد بود
رئیس دانشگاه نبی اکرم(ص) در دیدار با مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، با اعلام پذیرش دانشجو در رشته علوم ورزشی از مهر ماه 1399، آنرا گامی موثر در اعتلای علمی و تخصصی ورزش استان دانست و حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان را خواستار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی دانشگاه نبی‌اکرم(ص)، دکتر محمدرضا میلانی، با اعلام این مطلب که برای تمام سازوکارهای ایجاد این رشته فکر شده، رشته علوم ورزشی را یک رشته تحصیلی بینابینی دانست  که هم در حوزه علوم تجربی، فیزیولوژی بدن را به دانشجو می آموزد و هم در رشته علوم انسانی، دانشجو را با علوم رفتاری آشنا می‌کند و در حوزه ورزش و تربیت بدنی، اصول ورزش‌های مادر را به دانشجویان یاد می‌دهد.
 
وی با اعلام این مطلب که دانشگاه نبی‌اکرم(ص) تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این رشته به صورت کاملا علمی و آکادمیک پیش برود، حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی را خواستار شد.
 
در ادامه، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به فراگیر بودن رشته علوم ورزشی بالاخص در حوزه علم پزشکی و روانشناسی، آذربایجان‌شرقی را از جمله استان‌هائی دانست که نیاز به علمی شدن ورزش در این استان را دارد.
 
بهتاج، برگزاری دوره آموزش آزاد در حوزه ورزش را در کنار گذراندن دروس دانشگاهی این رشته ضروری دانست و اعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان از این رشته تحصیلی حمایت خواهد کرد و حمایت‌های خود را در حوزه هم سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری بیان نمود.
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.