8
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی:

بررسی وضعیت شاخص‌های مخابراتی آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 4898
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۱۷
بررسی وضعیت شاخص‌های مخابراتی آذربایجان‌شرقی
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: همه پروژه‌های اجرایی اولویت‌بندی شده با تامین نقدینگی و تجهیزات موردنیاز به موقع به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، با حضور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیر، معاونین و مدیران ستادی مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی، آخرین وضعیت شاخص‌های مخابراتی منطقه از طریق ویدئو کنفرانس مورد بررسی قرار گرفت.
 
صدری، در این جلسه با تاکید بر برنامه‌ریزی مدوّن و دقیق جهت رسیدن به اهداف پروژه پنج میلیون پورت VDSL دایری اینترنت پرسرعت در سال تاکید کرد.
 
معاون راهبردی و کسب و کار شرکت مخابرات ایران در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌های مخابراتی آذربایجان‌شرقی ارائه و وضعیت استان را نسبتاً خوب ارزیابی کرد.
 
همچنین معاونین و مدیران ستادی نیز گزارشی از روند پروژه‌های در دست اقدام و شاخص‌های مربوط به حوزه خود را تشریح و نظرات خود جهت تسریع در امور مربوطه بیان کردند.
 
یوسف شکوری؛ مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در نگهداری، توسعه و دایری سرویس‌های مخابراتی و وصول مطالبات، به اهتمام جدی همکاران مخابرات منطقه در تحقق اهداف برنامه سال جاری اشاره و اعلام کرد که همه پروژه‌های اجرایی اولویت‌بندی شده با تامین نقدینگی و تجهیزات موردنیاز به موقع به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
در پایان جلسه، جباری؛ عضو محترم هیات مدیره و معین منطقه، راهکارهای لازم برای پیشبرد هر چه بهتر امورات و تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران  در منطقه را ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.