4

اخلاص پزشکان در دوران کرونا حس شد/شهدای سلامت مظلومانه رفتند

  • کد خبر : 5005
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
اخلاص پزشکان در دوران کرونا حس شد/شهدای سلامت مظلومانه رفتند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بحران کرونا خاطره سازی کرده است، گفت: بحران کرونا سبب شد تا همه گروه های پزشکی بدون ترس پا به عرصه گذاشته و برای سلامت مردم و کشور ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، در مراسم روایت طبیبانه فتح که به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از قهرمانان سلامت به همت سازمان نظام پزشکی در سالن خلیج فارس موزه دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه طی دوران کرونا پیش نیامده بود که در مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور داشته باشیم، اظهار کرد: جای همه دوستان نظام سلامت در این فضای معنوی خالی است و این مراسم فرصتی را برای تفکر ایجاد می‌کند زیرا کرونا خاطره سازی کرده و اخلاص را در این دوران حس کردیم.

وی با اشاره به اینکه تا این مهم لمس نشود قابل باور نیست، افزود: همه فکر می‌کردند که اگر جنگی رخ دهد جوانان ما همانند سال‌های دفاع مقدس وارد میدان مبارزه نمی‌شوند اما کرونا نشان داد که تمام جوانان ما در عرصه پزشکی از رزیدنت و انترن و تکنسین و… بدون ترس پا به عرصه گذاشتند و مردم ما نیز به دور از همه گلایه‌ها و مطالبات و اعتراضات، غیرتمندی خود را نشان دادند و برای دفاع از سلامت کشور جوانمردانه وارد میدان مبارزه با کرونا شدند.

لاری با بیان اینکه بهبودی بیماران کرونا حاصل تلاش‌های شبانه روزی و فداکاری کادر درمانی است، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع سلامت مظلومانه رفتند و حتی نتوانستیم برای آنان مراسمی برگزار کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، گفت: هر بلا و مشکلی که از سر ما رفته به برکت وجود شهدا است و امیدواریم با کمک هم و تلاش‌های خالصانه کادر درمانی از این بحران نیز مثل تمام اتفاقاتی که رخ داده موفق و سربلند عبور کنیم.

۵۰۳۲۲۱۸

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.