15
سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز:

خانواده متوفیان برای پرسنل وادی رحمت چاقو کشی کرده اند / میزان مرگ و میر ناشی از کرونا بیشتر از فوتی های معمولی است

  • کد خبر : 5096
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۹
خانواده متوفیان برای پرسنل وادی رحمت چاقو کشی کرده اند / میزان مرگ و میر ناشی از کرونا بیشتر از فوتی های معمولی است
سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: اخیرا همراهان یکی از متوفیان در وادی رحمت بر پرسنل وادی رحمت چاقو کشی کرده اند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از رسانه های محلی، «فرخ جلالی» در پاسخ به این سوال که با توجه به ابلاغ محدودیت ها در وادی رحمت چرا هر روز شاهد تشییع متوفیان با حضور بیش از صد نفر هستیم، گفت: ضمانت اجرایی محدودیت ها ابلاغ شده است و وظیفه ما تبلیغات، آگاهی و اطلاع قبلی است اما مردم پروتکل های بهداشتی را نادیده گرفته اند و اصلا رعایت نمیکنند و وضعیت خیلی سخت شده است.
 
وی ادامه داد: اخیرا برخی از خانواده ها حین تدفین سعی در وداع با متوفی دارند و زحمات کادر درمان و پرسنل وادی رحمت را به هدر می دهند.
 
سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اظهار کرد: از مسئولین قضایی و انتظامی استان خواهشمندیم تصمیم درستی بگیرند و به صورت جدی از ورود بیش از ۱۰ نفر از خانواده متوفیان جهت تدفین در وادی رحمت جلوگیری کنند .
 
فرخ جلالی ضمن تشکر از پرسنل وادی رحمت و کادر درمان، گفت: کادر درمانی ما زجر می کشند و بغضا از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر کار می کنند .
 
وی ادامه داد: چند روز پیش خانواده یکی از متوفیان بر پرسنل وادی رحمت که برای هشدار نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی متذکر شده بودند چاقو کشی کرده اند.
 
فرخ جلالی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان آذربایجان شرقی بالا رفته است، بیان کرد: فقط این را می توانم بگویم که میزان مرگ و میر ناشی از کرونا بیشتر از فوتی های معمولی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.