6
معاون توسعه بهره برداری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی :

هزینه کرد یکهزار و ۴۴ میلیارد ریالی برای طرح های آب در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 5065
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۳۱
هزینه کرد یکهزار و ۴۴ میلیارد ریالی برای طرح های آب در آذربایجان شرقی
معاون توسعه بهره برداری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: در هفت سال اخیر یکهزار و ۴۴ میلیارد ریال برای اجرای ۲۹۷ طرح حوزه آب در استان هزینه شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، محمد خانی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در هفت سال اخیر گفت: در حالی که در سال آغازین دولت آقای روحانی ۱۲۱ کیلومتر شبکه آب جدید در سطح استان احداث شده بود، سال بعد ۱۹۱ کیلومتر و در سال ۱۳۹۴ شمسی نیز ۱۵۳ کیلومتر دیگر به طول شبکه اضافه شد.
 
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۶ شمسی ۱۵۶ کیلومتری، سال بعد ۱۱۵ کیلومتر و پارسال نیز ۹۴ کیلومتر لوله گذاری جدید برای توسعه شبکه آب و به تبع آن افزایش جمعیت زیر پوشش اجرا کرد.
 
وی اصلاح شبکه آب را از جمله ماموریت های آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای فعال نگهداشتن زنجیره ارایه خدمات به شهروندان دانست و اضافه کرد: در حالی که در سال ۱۳۹۲ شمسی ۴۸ کیلومتر اصلاح شبکه انجام شده بود، سال بعد ۷۱ کیلومتر و در سال ۱۳۹۴ شمسی نیز ۹۱ کیلومتر عملیات اصلاح در شبکه انجام شد.
 
خانی ادامه داد: عملیات اصلاح شبکه در سال ۱۳۹۵ شمسی نیز ۹۱ کیلومتر بود که سال بعد ۱۳۶ کیلومتر و در سال ۱۳۹۷ نیز ۱۰۸ کیلومتر دیگر انجام شد، ضمن اینکه پارسال هم ۷۷ کیلومتر دیگر از شبکه آب آذربایجان شرقی برای تضمین کمیت و کیفیت آب شرب شهروندان انجام شد.
 
معاون توسعه بهره برداری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای ۱۲۶ کیلومتر خط انتقال جدید آب در آذربایجان شرقی توسط این شرکت در هفت سال گذشته گفت: در این مدت همچنین ۶۶ چاه جدید برای تامین آب مورد نیاز شهروندان در سطح استان حفر شده است.
 
وی یادآوری کرد: علاوه بر این سال گذشته در شهر جدید سهند یک حلقه و در شهر بستان آباد ۲ حلقه چاه جدید نیز حفر شده که عملیات تجهیز آنها در حال انجام است.
 
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود در هفت سال فعالیت دولت تدبیر و امید همچنین ۷۰ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق را تجهیز کرده، ضمن اینکه در این مدت ۴۴۱ هزار مترمکعب بر حجم مخازن ذخیره آب استان اضافه شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.