5
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز:

۴۵ درصد از نهاده‌های دامی با ارز دولتی تامین می‌شود

  • کد خبر : 5062
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۶:۴۳
۴۵ درصد از نهاده‌های دامی با ارز دولتی تامین می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: امسال ۴۵ درصد از نهاده‌های دامی از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، یونس ژائله در دیدار با رئیس سازمان جهادکشاورزی با قدردانی از همکاری‌های دوجانبه بخش خصوصی و فعالان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: جلساتی با حضور مسوولان بخش کشاورزی و فعالان بخش خصوصی تشکیل شده و طی آن، مشکلات حوزه کشاورزی احصا و مورد بررسی قرار گرفته است که اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش در حوزه کشاورزی اعلام می‌کند.
 
وی با اشاره به مشکل تامین نهاده‌های دامی، گفت: امسال، ۴۵ درصد از نهاده‌ها از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهد شد که این امر نیازمند ورود بخش خصوصی و همکاری دوجانبه دولت با این بخش است.
 
رئیس اتاق بازرگانی تبریز، افزود: فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی آماده سرمایه‌گذاری و انجام مقدمات لازم برای واردات نهاده‌های دامی هستند، هر چند در این میان نیازمند حمایت دولت و تسهیل امور مربوطه هستیم.
 
وی با تاکید بر آماده بودن فضای استان برای هر گونه فعالیت اقتصادی، گفت: همدلی خوبی بین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار،  مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی به وجود آمده که باید از این فضا برای ارتقا استان بهره برد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.