15
گفت‌وگو با کاکا میکاییل؛ لیدر باشگاه مس سونگون؛

به این لباس‌ها عادت کرده‌ام/ در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارم/ عاشق اسب و تراکتور هستم

  • کد خبر : 5455
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
به این لباس‌ها عادت کرده‌ام/ در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارم/ عاشق اسب و تراکتور هستم
از کودکی به اسب و اسب‌سواری علاقه خاصی داشتم و بعدها که بزرگ تر شدم به خرید و فروش اسب پرداختم و این شد که به این لباس‌ها عادت کردم و امروز دیگر نمی‌توانم نوع لباس‌هایم را تغییر دهم.

تبریزمن- سرویس اجتماعی: اگر هر کدام از معایب و مزایای فضای مجازی را در یک کفه ترازو بگذاریم، بی‌درنگ کفه مزایایش سنگینی خواهد کرد. گدشته از سرعت بالای انتقال اطلاعات در فضای مجازی، یکی از مزایا‌های بزرگ شبکه‌های اجتماعی، معرفی چهره‌های ناشناخته‌ای است که برای رسانه‌های رسمی و دولتی سنتی چندان جذاب و دارای اهمیت نیستند. کاکا میکائیل یا همان میکاییل علیزاده ورزقان یکی از همین چهره‌های ناشناخته‌ای است که به لطف شبکه‌های مجازی، خیلی‌ها در سطح استان و کشود او رد می‌شناسند و با تیپ و پوشش و بخشی از زوایای پنهان و پیدای زندگی‌اش آشنایی دارند. پایگاه خبری آوای ورزقان گفت وگوی کوتاهی با کاکا میکاییل ترتیب داده که با اندک تغییر در ذیل تقدیم حضورتان می‌شود.
 
▪️آقای علیزاده، اولین سوالم که سوال خیلی از کاربران نیز هست، به پوشس و لباس‌تان مربوط  است، چرا از این دست لباس‌های خاص استفاده می‌کنید؟
 
دلیل اصلی پوشیدن این دست لباس به کار و مشغله شخصی‌ام بر می‌گردد. بنده از کودکی به اسب و اسب‌سواری علاقه خاصی داشتم و بعدها که بزرگ تر شدم به خرید و فروش اسب پرداختم و این شد که به این لباس‌ها عادت کردم و امروز دیگر نمی‌توانم نوع لباس‌هایم را تغییر دهم. البته کار اصلی من تعمیر تراکتورهای قدیمی یا همان رومان است و عشق و علاقه خاصی برای این کار دارم، اما متاسفانه دیگر تعداد این تراکتورها خیلی کم شده است.
 
▪️در مورد لقبی که اهالی به شما دادند چه نظری دارید؟
 
نظر خاصی ندارم، در خیلی از جاهای دیگر، افراد لقب دارند، در ورزقان هم مردم با عنوان کاکا مرا مورد خطاب قرار می‌دهند و من به این عنوان عادت کرده‌ام و حالا من دو تا اسم دارم میکاییل و کاکامیکاییل.
 
 
▪️ ویدئویی از شما در حین عزاداری در فضای مجازی پخش شده است، ابن ویدیو را دیده‌اید؟
 
بله. برایم اصلا مهم نیست. البته این فیلم مربوط به سال ۹۹ نیست و به سال های ۹۸ و ۹۷ مربوط است. اگر به فیلم هم دقت کرده باشید کاملا مشخص است که کسی از ماسک استفاده نکرده و همچنین فاصله اجتماعی رعایت نشده است.
 
 
▪️چرا نوع عزاداری شما با دیگر اهالی فرق می‌کند؟
 
من خودم را سرباز آقا امام حسین(ع) می‌دانم. یادم نمی‌آید در طول عمرم حتی یک بار، در عزاداری‌های ماه محرم شرکت نکرده باشم و از آن جا که قد نسبتا بلندی دارم همیشه در اول صف به عنوان سردسته حضور دارم. البته این را هم بگویم که مردم ورزقان همیشه برای لطف داشته‌اند و شرمنده‌ام کرده‌اند و حتی ریش سفیدان شهر نیز در عزاداری‌ها مرا به عنوان سردسته انتخاب می‌کنند.
 
▪️خبر دارید فیلم شما یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شده است؟ آیا ناراحت شدید؟
 
بله خبر دارم. خودم در فضای مجازی نیستم اما دوستان و فامیل‌های زیادی تماس گرفتند و از پخش فیلم گفتند. اما خدا را شاهد می‌گیرم ذره‌ای ناراحت نشدم چرا که بخاطر مولایم امام حسین عزاداری کرده‌ام و مهم نیست در فضای مجازی چه می‌گویند.
 
▪️چطور شد به فرمانداری رفتی و با فرماندار دیدار کردی؟
 
تقریبا یکی دو هفته از پخش ویدئو گذشته بود که از فرمانداری زنگ زدند و دعوتم کردند. به فرمانداری که رسیدم آقای خانی به استقبالم آمدند و با هم گفت‌وگو کردیم. از احوال و زندگی‌ام جویا شدند که من هم خلاصه‌وار از سال‌های گذشته و مشکلات فعلی‌ام تعریف کردم. البته در پایان دیدار از من دلجویی کرد و خواست هیچگونه ناراحتی از پخش فیلم نداشته باشم. همچنین قول داد بزودی برایم یک کاری در نظر بگیرند تا در آن جا مشغول شوم.
 
▪️از نحوه جذب‌تان در باشگاه مس سونگون بگویید؟
 
تقریبا ۱۰ روز بعد از دیدار نخست، مجددا به فرمانداری مراجعه کردم و پیش آقای خانی رفتم. ایشان گفتند با باشگاه مس سونگون ورزقان صحبت کرده و قرار است آنجا مشغول بکار شوم. حرف‌های آقای فرماندار خیلی خوشحال کرد، چون که نبود یک کار درست و حسابی در زندگی خیلی اذیتم می‌کرد. فردای آن روز به باشگاه رفتم و قرارداد امضا کردم و هم اکنون به عنوان لیدر در باشگاه کار می‌کنم.
 
▪️اگر صحبت خاصی دارید، بفرمایید؟
 
از تمام مردم شهرستان ورزقان که بنده را مورد لطف‌شان قرار دادند، کمال تشکر را دارم. اگر آقای فرماندار را دیدید از قول بنده از ایشان تشکر ویژه کنید. واقعا انسان دلسوزی هستند. من و خانواد‌ام را خوشحال کردند. از باشگاه مس سونگون ورزقان نیز قدردانی می‌کنم مشکل بزرگ مرا برطرف کردند از کسانی که در فضای مجازی حمایتم کردند خصوصا از خبرنگاران و رسانه‌های محلی شهرستان که پشتوانه خوبی برایم بود تشکر و قدردانی دارم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.