9
خبر

مصوبات جلسه کمیته فنی آرد و نان تبریز

  • کد خبر : 5604
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۶:۲۹
مصوبات جلسه کمیته فنی آرد و نان تبریز
جلسه کمیته فنی آرد و نان شهرستان تبریز به منظور بررسی علل افزایش معنادار میزان شکایات شهروندان در سامانه 124 با موضوع کیفیت و قیمت نان‌های پرمصرف برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، با توجه به عدم افزایش قیمت گندم آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای و همچنین مطلوب بودن نحوه تخصیص آرد و حمل و نقل آن، واحدهای نانوایی همچنان موظف به رعایت نرخ مصوب شورای آرد و نان استان هستند.
 
بر این اساس، در جلسه کمیته فنی آرد و نان شهرستان تبریز مصوب شد که با واحدهای صنفی نانوایی گرانفروش و کم فروش برخورد جدی و به هنگام انجام شده و در صورت تکرار تخلف، سهمیه آرد واحد قطع شود؛ افزایش قیمت نان به‌دلیل استفاده از افزودنی‌ها نظیر روغن و یا کنجد نیز ممنوع است.
 
استفاده از توان همه نیروهای بازرسی اعم از سازمانی، اتحادیه‌ها و بسیج برای نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت واحدهای نانوایی از دیگر مصوبات این جلسه بود.
 
طبق اعلام ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا نیز واحدهای نانوایی موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله استفاده از دستکش، ماسک و محلول‌های بهداشتی بوده و حد الامکان از دریافت وجه نقد خودداری کنند.
 
این نشست با حضور رئیس و معاونان سازمان صمت استان، معاون فرماندار تبریز، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی، نماینده اتاق اصناف و همچنین رئیس اتحادیه نانوایان تبریز برگزار شد.
 
در شهر تبریز بیش از دو هزار واحد نانوایی یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای فعال است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اینقد به قیمت نان رسیدگی میکنن یعنی ملت فقط نون خالی میخورن؟؟؟ مرغ گوشت نخود لوبیا برنج هندوستان و… چیکار کنیم؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.