5

نظارت جدی بیمه سلامت بر خدمات بیمارستان ها

  • کد خبر : 5735
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
نظارت جدی بیمه سلامت بر خدمات بیمارستان ها

مدیر کل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، از نظارت جدی بر خدمات بیمارستان ها خبر داد و گفت: فعالیت بیمه سلامت با تمام مراکز درمانی همانند گذشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قنادی، افزود: بیمه سلامت به منظور ارائه خدمات سرپایی و بستری در بیمارستان‌ها، با اکثریت مراکز درمانی کل کشور به ویژه بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی قرارداد دارد، البته بیمارستان‌های خصوصی، خیریه، نیروهای مسلح و تأمین اجتماعی هم طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

وی تصریح کرد: از بیمارستان‌های دانشگاهی عمده بیمارستان‌ها با توجه به مجوزهای فعالیت طرف قرارداد بیمه سلامت هستند و همکاری‌ها همانند گذشته ادامه دارد، ضمن اینکه در این بیمارستان‌ها جهت نظارت بر خدمات، بازدیدهای دوره‌ای انجام شده و خدمات ارائه شده با جدیت کنترل می‌شود؛ البته در این بیمارستان‌ها منهای بازدیدهای دوره‌ای نماینده ناظر مقیم نیز فعالیت می‌کند.

قنادی افزود: نماینده ناظر مقیم امورات مربوط به بیمه شده را پیگیری می‌کند، همچنین در خصوص مسائل کلی بیمارستان‌ها نیز نظارت‌های لازم را انجام می‌دهد، بنابراین موارد مطرح شده و مشکلات به ادارات کل استان گزارش می‌شود.

مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، در خصوص اسناد و شکایات مطرح شده از سوی بیمه شدگان اظهار داشت: در این باره هم بیمارستان‌ها مورد بازدید دوره‌ای قرارگرفته و عملکردها بررسی می‌شود، لذا در صورت مشاهده اقدامات غیرمجاز، موارد به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونت درمان دانشگاه مربوطه و رئیس دانشگاه اعلام می‌شود، هرچند که تاکنون مورد خاصی از عملکرد بیمارستان‌ها اعلام نشده است.

۵۰۳۹۷۸۷

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.