12

حمایت رئیس شورای اسلامی استان از مواضع ائمه جمعه

  • کد خبر : 6027
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۶:۱۵
حمایت رئیس شورای اسلامی استان از مواضع ائمه جمعه
اخیراً بیانه‌ای توسط ائمه شمال غرب کشور و آیت الله آل‌هاشم در خصوص قره‌باغ اشغالی منتشر شد که ضمن محکوم کردن ارمنستان، خواستار پایان اشغال این منطقه توسط اشغال گران ارمنی شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مسعودی ریحان رئیس شورا اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه اقدام ائمه جمعه شمال‌غرب در محکوم کردن ارمنستان، توسط برخی رسانه‌های داخلی در پایتخت، وقیحانه و در کمال بی انصافی مستقیم و غیر مستقیم، هدف شدید‌ترین انتقاد‌ها و تاخت ها قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: گذشته از اینکه خانواده آل‌هاشم جزو محبوب‌ترین و مقبول‌ترین خانواده‌های آذربایجان هستند و جایگاه خانوادگیشان بر هیچ کس پوشیده نیست و بدون بحث سر این موضوع که دکتر محمدعلی آل‌هاشم جزو السابقون ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، مسئله اصلی اینجا است که موضع ایشان عین حق، عین عدالت، عین انسانیت، عین دفاع از مظلوم و عین باور حسینی است.
 
آیت‌الله آل‌هاشم با این اظهار نظر نشان دادند که در اعلام مواضع دینی_سیاسی خود نه این که نظرات ناپخته چپ و راست و بوق و کرنای رسانه‌های سراسری، بلکه عدل اسلامی و خواسته حَقّه مردم آذربایجان را مهم‌تر از هر چیز می‌دانند.
 
در حقیقت موضع امام جمعه تبریز همان بود که آذربایجانی ها از سید شریف خود انتظار داشتند و دارند و خواهند داشت.
 
در جواب رسانه های پایتخت و یادداشت و تحلیل و نظرسنجی‌هایشان نیز همین بس که مسئله به رسمیّت شناختن تمامیت ارضی یک کشور و برخورد با اشغالگر و متجاوز خارجی نه با گفت و گو و مذاکره بلکه صرفا با ترک مناطق اشغالی توسط متجاوز حل می‌شود. یادمان نرود خرمشهر نه با مذاکره، بلکه با عملیات بیت‌المقدس فتح شد.
 
غلامحسین مسعودی ریحان
رئیس شورا اسلامی استان آذربایجان شرقی
و عضو شورای کلان‌شهر تبریز

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.