10
فرماندار تبریز:

اجازه نخواهیم داد واحدهای نانوایی متخلف، جوسازی کنند

  • کد خبر : 6202
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۴۸
اجازه نخواهیم داد واحدهای نانوایی متخلف، جوسازی کنند
فرماندار تبریز گفت: اجازه نخواهیم داد واحدهای نانوایی متخلف، به خاطر منافع شخصی اقدام به تخریب و جوسازی کرده و در شرایط کرونایی، نگرانی شهروندان را افزایش دهند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، بهروز مهدوی در جلسه بررسی وضعیت آرد و نان شهرستان تبریز، اظهار کرد: آرد و نان یک محصول استراتژیک و قوت غالب مردم هست و شیطنت عده‌ای خاص را در این خصوص برنمی‌تابیم.
 
وی با بیان این‌که بررسی‌های انجام شده، حاکی از فعالیت منظم نانوایی‌ها و تأمین آرد مورد نیاز است، افزود: برخورد قانونی با واحدهای نانوایی بدون مجوز به دلیل گرانفروشی‌های مکرر، استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز و … سبب ایجاد شایعه و جوسازی در سطح شهرستان شده است.
 
فرماندار شهرستان تبریز اظهار کرد: تمامی واحدهای نانوایی مجاز آرد مورد نیاز خود را به صورت یارانه‌ای یا نیمه یارانه‌ای دریافت می‌کنند و هیچ‌گونه کمبودی در تأمین آرد در کشور نداریم.
 
وی با بیان این‌که شهروندان به شایعات توجه نکنند، گفت: جوسازی صورت گرفته، صرفا از سوی چند واحد نانوایی غیرمجاز صورت گرفته و سازمان تعزیرات، اداره غله و اتحادیه نانوایان مکلف شدند طی یک ماه آینده تمام واحدهای نانوایی فاقد مجوز را تعیین تکلیف کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.