11
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

افزایش ۳ میلیون مترمکعبی مصرف گاز در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 6245
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
افزایش ۳ میلیون مترمکعبی مصرف گاز در آذربایجان شرقی
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از افزاش ۳ میلیون مترمکعبی مصرف گاز به دنبال افزایش برودت هوا در طی چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، سیدرضا رهنمای توحیدی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به برودت ناگهانی هوای استان و کاهش ۸ الی ۱۰ درجه دمای هوا طی روزهای گذشته، مصرف گاز ۳ میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان با تمام توان در حفظ، نگهداری و تعمیرات تجهیزات گازرسانی و مانیتورینگ ایستگاه های گاز، تلاش نموده و با حمایت الهی، آمادگی لازم برای مواجهه با فصول سرد سال را داریم.
 
رهنمای توحیدی با اشاره به استمرار جریان گاز طبیعی در استان، تصریح کرد: با آغاز فصول سرد سال، دغدغه های این شرکت در حوزه مسؤولیت های اجتماعی افزایش می یابد، چراکه متأسفانه بدلیل سهل انگاری برخی از مشترکین در بازبینی وسایل گازسوز، تجهیزات و اتصالات مربوطه و اطمینان از صحّت کارکرد آنها، همواره در این بازه زمانی شاهد افزایش حوادث ناگوار ناشی از عدم مصرف استاندارد و ایمن گاز طبیعی هستیم.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان تأکید نمود: مشترکین محترم ضمن مدیریت مصرف گاز طبیعی، به منظور حفظ جان خود و عزیزان شان، بدون تعلل کارکرد دستگاه های گازسوز و مسیر دودکش های متصل به آنها را بررسی نمایند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.