7
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

بیمارستان‌های خصوصی تبریز تخت درمان بیماران کرونایی را افزایش می‌دهند

  • کد خبر : 6437
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۶:۳۲
بیمارستان‌های خصوصی تبریز تخت درمان بیماران کرونایی را افزایش می‌دهند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیمارستان‌های خصوصی تبریز تعداد ۲۰۰ تخت درمانی شامل ۱۵۰ تخت بخش و ۵۰ تخت آی سی یو جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی به تعداد تخت‌های موجود خود اضافه می‌کنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، محمدحسین صومی اعلام کرد: این موضوع در جلسه ای با حضور مدیران بیمارستان های خصوصی در مورد افزایش توان ارائه خدمات به بیماران کرونایی استان مصوب شد.
 
وی با اشاره به اینکه در این جلسه سهم هر کدام از بیمارستانها از افزایش تخت های مذکور بررسی و اعلام شد، اظهار داشت: آمادۀ مساعدت در خصوص تأمین نیروهای متخصص و کادر درمانی لازم این بیمارستانها هستیم.
 
بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت با فوت ۲۵۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۲ مهر ۱۳۹۹) ، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۹ هزار و ۷۰ نفر رسید و ۳۰ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.
 
بر این اساس استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.