13
خبر

آغاز اطلاع‌رسانی گسترده شرکت گاز آذربایجان‌شرقی همزمان با شروع فصول سرد سال

  • کد خبر : 7075
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
آغاز اطلاع‌رسانی گسترده شرکت گاز آذربایجان‌شرقی همزمان با شروع فصول سرد سال
رییس روابط عموعی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: با افزایش برودت هوای استان طی روزهای اخیر و افزایش استفاده مردم از وسایل گرمایشی، طرح اطلاع رسانی گسترده شرکت گاز در راستای تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی آغاز گردید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، غلامرضا قنبری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ‌رسالت روابط عمومی، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم علی الخصوص درزمینه اثرات سوء سهل‌انگاری در استفاده از گاز طبیعی می باشد.
 
وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، جزو مسؤولیت های اجتماعی شرکت می باشد، ادامه داد: امسال به لحاظ همه گیری ویروس کرونا، با تولید محتواهای علمی، هشداری، آموزشی که قابلیت اطلاع رسانی و انتشار از فضاهای مجازی داشته باشد، تلاش گسترده و مستمری بعمل خواهد آمد.
 
سخنگوی شرکت گاز استان تصریح کرد: امسال علاوه بر اعلام نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، هم زمان آغاز طرح مهم و ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای خانگی و تجاری نیز  اطلاع رسانی خواهد شد.
 
وی در خصوص طرح ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای خانگی و تجاری اظهار داشت: با توجه به مصرف بالای موتورخانه ها، این طرح بر اساس سیاست های کلی وزارت نفت و در راستای کاهش هزینه های مشترکین، برنامه ریزی و اجرا می گردد.
 
قنبری با اشاره به اهمیّت این طرح ملّی و تأثیر آن بر اقتصاد خانواده ها اعلام کرد: جزئیات این طرح ملّی علاوه بر اعلام مدیرعامل و کارشناسان مربوطه در برنامه های رادیویی (سحرلر) طی روزهای اخیر، از طریق سایر کانال های اطلاع رسانی نیز ارائه خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: محتواهای آموزشی و اطلاع رسانی طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها، از طریق کانال های ارتباطی که بر اساس نتایج نظرسنجی و نیازسنجی از مشترکین تعیین شده اند،‌ ارائه خواهند شد.
 
رئیس روابط عمومی شرکت در پایان به تفاهم نامه های همکاری با سایر سازمان ها اشاره و گفت: صدا و سیمای مرکز استان، شهرداری، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه شهید مدنی، اصحاب قلم و رسانه و … همراه این شرکت در تولید محتوا، اطلاع رسانی و ادای مسؤولیت های اجتماعی خواهد بود که متعاقباً جزئیات همکاری فی مابین اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.