8
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز:

شهروندان از رعایت مسائل شرعی در دفن متوفیان مطمئن باشند/ سبقت متوفیان کرونایی از فوتی‌های عادی

  • کد خبر : 7044
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۶:۵۴
شهروندان از رعایت مسائل شرعی در دفن متوفیان مطمئن باشند/ سبقت متوفیان کرونایی از فوتی‌های عادی
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: شهروندان مطمئن باشند که در دفن متوفیان، همه مسائل شرعی اعم از غسل و کفن و دفن با نظارت ناظران نماینده ولی فقیه در استان رعایت می شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فرخ جلالی با بیان اینکه آمار متوفیان کرونایی از فوتی های معمولی سبقت گرفته است، اظهار کرد: فوتی های کرونایی در قبور دو طبقه وادی رحمت دفن می شوند. در شهرستان های دیگر دفن متوفیان کرونایی در یک مکان و بلوک انجام می شود اما در تبریز ما با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی اداره بهداشت و نیروی انتظامی، در قبور دو طبقه ای که در وادی رحمت وجود دارد، دفن می کنیم.
 
او افزود: زمان دفن فوتی های کرونایی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد است و ما از مردم خواهش می کنیم که در موقع دفن، بخصوص دفن کرونایی ها در محل حضور نداشته باشند و البته مطمئن باشند که در دفن متوفیان، همه مسائل شرعی اعم از غسل، اقامه نماز، کفن و دفن با نظارت ناظران نماینده ولی فقیه در استان رعایت می شود.
 
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به اینکه شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند، بیان کرد: در صورت حضور خانواده متوفیان کرونایی و عادی در موقع دفن، حضور بیشتر از ۱۰ نفر مجاز نیست و اعضای حاضر نیز باید از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را کاملا رعایت کنند.
 
او با بیان اینکه عملیات کف سازی بلوک ۶۵ به اتمام رسیده است، گفت: در سال جاری عملیات ساماندهی و کف سازی هفت بلوک را آغاز کرده ایم که تا پایان ماه آینده به اتمام می رسد. با پایان یافتن کف سازی بوک ۶۵، ساماندهی و کف سازی بلوک ۹۵ نیز به زودی آغاز می شود. همچنین آسفالت مسیر مقابل بلوک های ۱۳ و ۱۲ نیز از هفته آینده شروع می شود.
 
جلالی همچنین از کلنگ زنی فاضلاب وادی رحمت تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات سیپتیک، ازن زنی و کلرزنی فاضلاب وادی رحمت در حال انجام است و از حدود دو هفته دیگر، با حمایت شهردار و دادستان محترم تبریز و همکاری اداره آب و فاضلاب و شهرداری منطقه ۷ این عملیات انجام می شود.
 
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت به اتمام رسیده و ما منتظر ابلاغ بنیاد شهید هستیم تا کار کف سازی و نگهداری را به عهده بگیریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مرد هزار چهره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.