21
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی:

اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان شرقی منوط به ابلاغ ستاد مقابله با کرونا

  • کد خبر : 7310
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۶:۲۵
اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان شرقی منوط به ابلاغ ستاد مقابله با کرونا
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان شرقی را منوط به ابلاغ ستاد مقابله با کرونا، دانست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، عباسعلی درستی با بیان اینکه اعمال محدودیت در فعالیت برخی اصناف و مشاغل که شامل گروه‌های دو، سه و چهار می‌شود، در حدود هشت شهرستان استان ما هم پس از ابلاغ ستاد مقابله با کرونا، اجرا می‌شود.
 
وی ادامه داد: تا کنون ابلاغیه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است، تبریز، مراغه، مرند، آذرشهر، عجب‌شیر و چاراویماق و دو شهرستان دیگر، جزو این مناطق هستند.
 
وی در خاتمه بیان کرد: دورکاری کارمندان ادارات شامل حال استان ما نمی‌شود.
 
بر اساس این گزارش، فهرست مشاغلی که از دوشنبه امکان ادامه‌ی فعالیت ندارند از این قرار است:
 
گروه شغلی ۲: مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی‌فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی‌فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت‌فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی‌فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل.
 
گروه شغلی ۳: مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی-حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی.
 
گروه شغلی ۴: همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ‌وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی.
 
بر این اساس از فردا تا یک هفته در ۴۳ شهر بحرانی، تنها مشاغل گروه یک شامل «مراکز امدادی و درمانی، اورژانس‌ها، مراکز امنیتی، مراکز اداری و خدماتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و مراکز تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها فعالند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.