12
سرپرت معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

جریمه بیش از هفت میلیارد ریالی توزیع‌کنندگان لاستیک در تبریز

  • کد خبر : 7307
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۵:۵۰
جریمه بیش از هفت میلیارد ریالی توزیع‌کنندگان لاستیک در تبریز
سرپرت معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد سه واحد توزیع لاستیک خودرو به دلیل عرضه خارج از شبکه جریمه شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، یوسف پایدار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این واحدهای فروش و توزیع اقدام به عرضه خارج از شبکه تعداد ۱۹۶ حلقه لاستیک کرده بودند که در مجموع افزون بر ۷ میلیارد ریال از سوی تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی جریمه شدند.
 
وی با بیان اینکه سازمان صنعت، عمدن و تجارت آذربایجان شرقی در تشدید اقدامات نظارتی و رصد نحوه توزیع کالاهایی دارای ارز دولتی،  مصمم است، اظهار داشت: پس از جمع بندی مستندات و تشکیل پرونده تخلفاتی برای عرضه خارج از شبکه انواع لاستیک و ارجاع به مراجع ذیصلاح جهت طی مراحل رسیدگی قانونی، رأی قطعی و جریمه به میزان ۷٫۱۴۰٫۴۳۶٫۹۷۲ ریال صادر شده است.
 
پایدار ادامه داد : اقدامات نظارتی برای اقلام یارانه ای و کالاهای اساسی همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه های استانی و از طریق سامانه های نظارتی در حال پیگیری بوده و با متخلفان طبق قوانین موضوعه برخورد خواهد شد.
 
وی از شهروندان درخواست کرد در شرایط سخت اقتصادی کنونی هرگونه گران فروشی و عرضه خارج از شبکه را با شماره تلفن ۱۲۴ تعزیرات حکومتی و نیز معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.