12
یادداشت

سرتان به سلامت!

  • کد خبر : 7664
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
سرتان به سلامت!
لطفا از خودتان اقتدار نشان دهید و با صدای بلند بر سر تهران‌نشینان فریاد بزنید که اوضاع اینجا خراب خراب است و بزودی شاهد قتل عام مردم خواهیم بود.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: در این مانده‌ام که معنی استاندار چیست و حدود و اختیارات این مقام دولتی چقدر است؟ با شیوع کرونا که درس‌های بسیاری به انسان‌ها داده، از قضا فهمیده‌ایم جایگاه استانداری یکی از بی‌اختیارترین مقام‌هایی است که در کشورمان تعریف شده است.
هرکس این ادعا را قبول ندارد به طرز رفتار و البته مدیریت جناب آقای پروفسور دلال‌پور محمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در قبال ویروس کرونا در این مدت زمان ۸ ماهه حتما نگاه کند.
آقای استاندار! به خدا قسم مردم پشت سرتان فحش می‌دهند، می‌گویند عالیترین مقام استان به خاطر حفظ پست و مقامش نمی‌تواند قاطعانه مشکلات استان را به تهران گزارش دهد.
آقای استاندار! کرونا در استانی که در آن مدیریت می‌کنید یکه‌تازی می‌کند و مردم می‌پرسند چرا جان تهرانی‌ها از ما آذربایحانی‌ها ارزشمندتر است و محدودیت‌های بیشتری در این منطقه کرونازده همانند پایتخت اعمال نمی‌شود؟
آقای استاندار! پارک‌های تبریز پذیرای مردم است و کافه‌ها و قلیانسراها به جوانان خدمات‌دهی می‌کنند و بازرسان شما در خواب ناز تشریف دارند!
آقای استاندار! لطفا از خودتان اقتدار نشان دهید و با صدای بلند بر سر تهران‌نشینان فریاد بزنید که اوضاع اینجا خراب خراب است و بزودی شاهد قتل عام مردم خواهیم بود.

در غیر اینصورت سرتان به سلامت! لطفا به پست و مقام چند ماهه‌تان که با رفتن دولت روحانی به اتمام می‌رسد، بنازید!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اخبار تبریز من سلام. از شما انتظار میره چنین مقاله های انتقادی رو با دید وسیع تر و با سطح آگاهی بیشتری انتشار بدهید. نویسنده مقاله کلا با تهران نشینان مسئله داشته و با خود پروفسور و این عدم اطلاع مقاله را نغرضانه کرده که تاثیر خود را از دست داده است. بر مبنای مصوبات ستاد کرونا استاندار میتواند دستورات استانی قرنطینه صادر کند که نمونه بارز ان عملکرد دکتر فدایی در استانداری کرمان هست. نکته دوم تا کی انرژی ما صرف این خواهد شد که تهران ال کرد تهران بل کرد که آدرس غلط دادنه. نمونه اش اصفهان و شیراز.
    مشکل اصلی در فقدان مدیران برجسته ،توانمند و آگاه در سطح استان هست. یک نگاهی به تمامی ارگانها مثل شهرداری و…. بندازید خیلی چیزها دستگیرتان میشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.