3

بیمارستان میلاد جزو ۵ بیمارستان برتر درتعداد بستری بیماران کرونا

  • کد خبر : 7745
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
بیمارستان میلاد جزو ۵ بیمارستان برتر درتعداد بستری بیماران کرونا

مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: نام بیمارستان میلاد درپذیرش بیماران مبتلا به کرونا درمیان ۵ بیمارستان برتر کشور دیده می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد حمزه زاده افزود: روز گذشته ۲۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد بستری بودند. در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان میلاد در برخی روزها رتبه اول و در برخی روزها رتبه دوم پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را دارد.

حمزه زاده اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد میزان فوت بیماران در این بیمارستان در مقایسه با بسیاری از بیمارستان‌هایی که کمتر از ما بیمار مبتلا به کرونا دارند، کمتر است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که با وجود این حجم از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، ارائه خدمات به سایر بیماران نیز انجام می‌شود.

مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به خود گردان بودن بیمارستان و تخصیص بسیاری از تخت‌های بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا گفت: تأمین هزینه‌های بیمارستان به سختی انجام می‌شود بنابراین از هموطنان و خیرین سلامت دعوت می‌کنیم برای ارائه خدمات بهتر به بیماران یاری گر ما باشند.

۵۰۶۱۷۰۹

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.