8
توسط هلال احمر اسکو انجام شد؛

اردوی جهادی و سلامت در مناطق محروم اسکو روستای قپچاق

  • کد خبر : 7788
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۷:۰۷
اردوی جهادی و سلامت در مناطق محروم اسکو روستای قپچاق
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو از برگزاری اولین اردوی جهادی با همکاری جوانان و داوطلبان و نجاتگران هلال‌احمر اسکو در روستای قپچاق این شهرستان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از باشگاه خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، محمد احمدی در مراسم افتتاحیه این اردو، ضمن برشمردن اهداف جمعیت هلال احمر با اشاره به رسالت سازمان جوانان و داوطلبان و امداد و نجات و فعالیت این کانون‌ها گفت: ما افتخار می کنیم امروز با همکاری جمعی از جوانان و آینده سازان این مملکت در قالب اردوهای جهادی به مردم محروم و مستضعف روستاها خدمت می کنیم.
 
وی حضور جوانان و آشنایی آنان با مشکلات و کمک برای حل این مسائل را فرصتی مناسب برای خویشتن‌باوری، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری جوانان دانست.
 
رئیس هلال احمر اسکو، ضمن تشریح اهداف این اردو گفت: این اردوها به نام اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محور است، چرا که ما از پتانسیل عمومی جوانان و داوطلبان ونجاتگران استفاده می کنیم.
 
احمدی خاطرنشان کرد: امروز دوره آموزش مخاطره در بحران، اجرای طرح آمران سلامت همراه با توزیع ماسک، مسابقه نقاشی با حضور اعضا برگزار می شود.
 
رئیس جمیعت اسکو از هماهنگی و همکاری خوب نهادها و ادارات تقدیر و تشکر کرد و گفت: علاقمندی داوطلبان، نجاتگران، جوانان و افراد به این گونه فعالیت‌های داوطلبانه همکاری و استقبال ادارات از جمله بسیج، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و فرمانداری ستودنی است.
 
شایان ذکر است؛ این اردو در روستای قپچاق با ۱۲۵ نفر ار خانوارهای بخش ایلخچی شهرستان اسکو  با حضور اعضای سازمان جوانان و معاونت داوطلبان و امدادو نجات و جمعی از مردم و مسئولین محلی برگزار گردید.
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.