10
دلتان به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا خوش نباشد؛

تصمیمات اجرایی نمی‌شوند!

  • کد خبر : 8222
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
تصمیمات اجرایی نمی‌شوند!
چهار روز کنترل نصف و نیمه تردد خودروهای با پلاک غیربومی تنها ماحصل محدودیت‌های کرونایی تبریز بود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، هفته پیش بود که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست شخص رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و خبر از محدودیت های شدید کرونایی در شهرهای بحرانی و مراکز اکثر استان‌ها داد. تعطیلی مشاغل زیرگروه‌های دو و سه و چهار به مدت ده روز، همراه با ممنوعیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی به مراکز استان‌ها تا روز جمعه، جزو مهم‌ترین تصمیمات این ستاد بود.
 
در حالی‌که وارد پنجمین روز از تصویب این محدودیت‌ها شدیم خبری از محدودیت‌های اعلامی و تعطیلی‌ها نیست. شاید اگر کسی خبری از تصویب این محدویت‌ها نداشته باشد و در شهر چرخی بزند هیچ تغییر محسوسی در شهر نسبت به هفته قبل نبیند!
 
نه مغازه‌ای تعطیل شده، نه اداره‌ای به کارکنان خود دستور دور کاری داده و نه حتی وسایل حمل و نقل عمومی با کاهش زمان فعالیت مواجه شدند. صرفا چهار روز محدودیت تردد بود که آن هم نصف و نیمه اجرا شد و تمام!
 
پرواضح است اگر این محدودیت‌های ده روزه به نحو قابل قبولی اجرا می‌شد، فرصت تجدید قوایی برای کادر درمان بود و کاهش مقطعی ابتلا و مرگ و میر را باعث می‌شد.
 
همین تصمیمات روی کاغذ و اجرایی نشدن آنها نشانگر آن است که کماکان کرونا، مهمان خانه ایرانی‌ها خواهد بود، چون عزمی برای مقابله با آن وجود ندارد!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.