5

حمایت از پایان نامه های مرتبط با موضوع موادمخدر و روان‌گردان

  • کد خبر : 8351
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
حمایت از پایان نامه های مرتبط با موضوع موادمخدر و روان‌گردان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: از پایان نامه تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا مرتبط با موضوع موادمخدر و روان‌گردان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ایران گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران تعداد ۱۱ دانشکده و بیش از هزار عضو هیأت علمی دارد و از لحاظ پوشش تعداد دانشجویان علوم پزشکی کشور در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی وضعیت بسیار خوبی را دارد.

وی افزود: با توجه به برنامه استراتژیک دانشگاه و تحقق دانشگاه نسل سوم و چهارم؛ یکی از رسالت‌های دانشگاه، آن است که دانشجو بتواند در حوزه سلامت جامعه کاری مفید و قوی انجام دهد؛ بنابراین امضای این تفاهم‌نامه، فرصتی است تا در حوزه اعتیاد که پدیده‌ای چندوجهی است و از دیدگاه اجتماعی، تبعات آن دامن‌گیر بسیاری از افراد می‌شود، کار مهمی و اساسی انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر حمایت ستاد از پایان‌نامه‌های دانشجویان در حوزه اعتیاد تأکید و بیان کرد: بسیاری از پایان‌نامه‌های دانشجویان در گذشته و آینده، می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد؛ لذا ستاد می‌تواند از دانشگاهیان در حوزه اعتیاد استفاده کند؛ درعین‌حال دانشگاه تلاش می‌کند چند کار میدانی قوی خوب و مؤثر را انجام دهد، چرا که این اراده علمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران هست که در موضوع اعتیاد بیشتر کار کند.

کوهپایه زاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران آماده همکاری‌های مشترک بین‌المللی با ستاد مبارزه با موادمخدر است و امیدواریم این تفاهم‌نامه در بهبود شاخص سلامت مردم به‌ویژه جوانان که آینده‌سازان کشور هستند، مؤثر باشد و تا پایان سال، چند کار مثبت و روشن انجام دهیم.

گفتنی است؛ حمایت از اجرای پایان نامه تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا مرتبط با موضوع موادمخدر و روان‌گردان، همکاری و حمایت از اجرای پروژه‌های پژوهشی و مطالعاتی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و دانش‌افزایی، تهیه مجله معتبر علمی- پژوهشی در حوزه اعتیاد در عرصه بین‌المللی و بهره‌گیری از ظرفیت فارغ‌التحصیلان رشته مطالعات اعتیاد در ستاد از اهم مفاد این تفاهم‌نامه مشترک است.

۵۰۶۹۰۰۱

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.