9
در دیدار نماینده مردم سراب با مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی تاکید شد؛

ضرورت توسعه اینترنت پرسرعت و پوشش همراه اول در روستاهای فاقد این سرویس‌ها

  • کد خبر : 8615
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
ضرورت توسعه اینترنت پرسرعت و پوشش همراه اول در روستاهای فاقد این سرویس‌ها
در راستای بررسی وضعیت ارتباط مخابراتی شهرستان سراب، نماینده مردم سراب و فرماندار این شهرستان با مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌گو کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در این دیدار دکتر داودی؛ نماینده شهرستان سراب ضمن تشکر از مهندس جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خاطر تخصیص اعتبارات لازم و مساعدت‌های ایشان برای توسعه و ارتقای پوشش شبکه همراه اول در سطح روستاهای شهرستان سراب، گفت: در سال‌های اخیر با تلاش شرکت مخابرات وضعیت شاخص‌های مخابراتی شهرستان به نحو مطلوبی ارتقای پیدا کرده و در این روزهای کرونایی که مردم و دانش‌آموزان جهت دریافت خدمات غیرحضوری و آموزش‌های مجازی نیاز مبرم به اینترنت دارند امیدوارم که این روندبا سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.
 
وی در این دیدار، توسعه اینترنت پرسرعت و پوشش همراه اول در روستاهای فاقد این سرویس‌ها و نیز رفع گره‌های پوشش تلفن همراه در جاده بستان آباد – سراب  و سراب – نیر  و بخشی از جاده‌های جدید شهرستان را خواستار شد.
 
مدیر شرکت مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شاخص‌های مخابراتی در بخش های تلفن ثابت، ارتباطات روستایی، پوشش شبکه همراه و اینترنت پرسرعت شهرستان سراب گفت: امیدوارم با تلاش همکاران بتوانیم باقیمانده طرحهای در دست اقدام توسعه شبکه تلفن همراه و ثابت شهرستان را بزودی تکمیل نمائیم.
 
شایان ذکر است، مقرر شده بود در سال جاری از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد ۶ سایت جدید با تکنولوژی ۲G و یک سایت جدید ۳G در روستاهای شهرستان سراب نصب و راه‌اندازی گردد که از این تعداد ۶ سایت نصب و راه‌اندازی شده و یک سایت باقیمانده نیز  بزودی به بهره برداری می رسد. همچنین اخیراً برای ۶ سایت روستایی دیگر نیز،  ارتقای تکنولوزی از ۲G به ۳G ابلاغ شده که به محض وصول تجهیزات نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
 
در سالجاری امکانات واگذاری اینترنت پرسرعت در ۴ روستای شهرستان سراب ایجاد شده و در ۹ روستای شهرستان نیز اینترنت پرسرعت توسعه داده شده است همچنین از محل اعتبارات شرکت ارتباطات سیار، ۱۲ سایت شهرستان به ۳G و  ۴G  ارتقا یافته و ۲ سایت دیگر نیز در دست اقدام می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.