10
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

افزایش ۳۰۰ درصدی ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 8650
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۶:۰۹
افزایش ۳۰۰ درصدی ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در استان پس از شیوع کرونا ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، سید مرتضی نیرومند اسکویی با اشاره به افزایش چند برابری ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد شوینده در واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: ۱۰ واحد تولید کننده مواد شوینده مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی در تلاش هستند تا در این روزهای بحرانی و شیوع ویروس کرونا نیازهای استان و کشور را به این محصولات برطرف کنند.
 
وی افزود: میزان تولید روزانه این واحدها قبل از شیوع کرونا ۹۹٫۷ تن بوده که اکنون به ۱۱۸٫۵ رسیده است.
 
وی همچنین با اشاره به وجود ۱۵ واحد صنعتی تولید کننده مواد ضدعفونی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان، اضافه کرد: میزان تولید روزانه این واحدها قبل از شیوع کرونا ویروس ۹٫۴ تن بوده که اکنون به ۳۷٫۸ تن رسیده است.
 
وی با بیان این‌که سه واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در راستای تولید لباس های ایزوله یکبار مصرف بیمارستانی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: میزان تولید این واحدهای تولیدی از ۳٫۵ تن به ۹ تن رسیده است.
 
نیرومند ادامه داد: الکل، ژل ضد عفونی، لباس ضد ویروس، مایع دستشویی، دستمال کاغذی، محلول‌های ضد عفونی و لباس بیمارستانی از جمله تولیدات این واحدهای صنعتی می باشند.
 
وی با اشاره به تغییر خط تولید برخی واحدها در شرایط کنونی گفت: بسیاری از واحدها که امکان تغییر خط تولید خود را داشتند، به تولید مواد ضدعفونی‌کننده رو آورده‌اند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تولید اکسیژن یکی از نیازهای ضروری و حیاتی در درمان بیماران مبتلا به کرونا است، اظهار کرد: همچنین واحدهای تولید اکسیژن در شهرک‌های صنعتی مستقر بوده و در تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی استان نقش بسزایی دارند.
 
وی همچنین از وجود واحدهای تولیدی انواع ماسک در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان، خاطرنشان کرد: سالانه ظرفیت تولید این واحدهای تولیدی ۸۹ میلیون عدد است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.