5

بسیجیان کردستان نذر خون به جای آوردند

  • کد خبر : 8909
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
بسیجیان کردستان نذر خون به جای آوردند

سنندج- بسیجیان پیشکسوت کردستانی در اولین روز هفته گرامیداشت بسیج در قالب طرح سراسری نذر خون در مراکز سازمان انتقال خون استان حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج پیش از ظهر امروز در مرکز انتقال خون سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز شاهد نقش آفرینی بسیجیان هستیم.

حسن عسکری افزود: بسیجیان شهرستان سنندج طی چند ماه اخیر فعالیت چشمگیری در تولید ماسک و البسه بیمارستانی داشته‌اند و در مناطق محروم و حاشیه نشین اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مشارکت در تأمین بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه گرفته تا نذر اهدا خون شاهد حضور گسترده بسیجیان بوده‌ایم و امروز نیز در تداوم این حرکت انسان دوستانه شاهد حضور پیشکسوتان بسیجی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: نذر خون بسیجیان در طول هفته بسیج تداوم خواهد داشت و این امر خداپسندانه در ایام و مناسبت‌های مختلف تکرار خواهد شد.

گفتنی است کردستان دارای دو مرکز انتقال خون در شهرستان‌های سنندج و سقز است و این دو مرکز امروز به صورت همزمان شاهد حضور بسیجیان برای اهدای خون بودند.

۵۰۷۵۹۸۸

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.